تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها منجر به قطع سهمیه آرد و پلمب آنها می‌شود

توفیقی با بیان اینکه تعطیلی خود سرانه نانوایی‌ها منجر به قطع سهمیه آرد و پلمب این واحدها می‌شود گفت: این اقدام در این زمان که مخصوصا با ایام کار کشاورزی تقارن دارد بحرانی دیگر را در شهرستان می‌آفریند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «داوود توفیقی»  امروز(چهارشنبه، 21اردیبهشت) در جلسه اضطراری آرد و نان اظهار کرد: تعطیلی خود سرانه نانوایی‌ها منجر به قطع سهمیه آرد و پلمب این واحدها می‌شود.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا افزود: این اقدام در این زمان که مخصوصا با ایام کار کشاورزی تقارن دارد بحرانی دیگر را در شهرستان می‌آفریند.

 

وی خواستار توزیع به موقع آرد از سوی تعاونی ها و تشدید بازرسی ها به ویژه در ساعات بعد ازظهر شد و گفت: وظیفه داریم تا با برنامه ریزی درست آرامش شهروندان را حفظ و امنیت روانی جامعه را تامین کنیم.

 

توفیقی با بیان اینکه آرد مورد نیاز نانوایان باید با حساسیت و به موقع و در ساعت مقرر به دست آنان برسد تصریح کرد: در این راستا هیچ توجیهی از سوی اتحادیه تعاونی روستایی پذیرفتنی نیست.

 

معاون عمرانی فرمانداری صومعه‌سرا با تاکید براینکه لیست فوق العاده باید قبل از پنچم هر ماه از شهرستان به اداره غله استان ارسال شود خاطرنشان کرد: اتحادیه نانوایی‌ها نیز نسبت به ارسال پیامک در راستای خودداری تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ساعات کاری و رعایت سایر موارد اقدام کند.

کد خبر 1174291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha