ترویج فرهنگ بسیجی و کار جهادی تنها راه محرومیت ‌زدایی در شهرستان شیراز است

شیبانی گفت: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و کار جهادی در سیستم اداری تنها راه محرومیت ‌زدایی در فارس و به ویژه شهرستان شیراز است که این فرهنگ باید میان مدیران دستگاه های اجرایی ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در نخستین نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز گفت: محدوده روستاها باید مشخص شود و دهداری ها و بخشداری ها باید به طور مستمر این محدوده ها را پایش کنند.

فرماندار شیراز افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و صیانت از سومین حرم اهل بیت (ع) در شهرستان شیراز در راستای دستور موکد رئیس جمهور و تاکید استاندار فارس با هدف گره گشایی از مشکلات مردم کم برخوردار و محرومیت زدائی از سیمای شهرستان شیراز کار خود را از امروز آغاز کرده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز اضافه کرد: توجه به مناطق کم برخوردار مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد و  قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز برای تحقق شعار دولت انقلابی از امروز فعال شده است.

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان عضو این قرارگاه خواستاریم که با انگیزه و کار جهادی یک سند واحد  برای تعریف واحد از محرومیت در جلسه بعدی قرارگاه ارائه دهند و برای رهایی نقاط محروم و کم برخوردار شهرستان شیراز تلاش جدی داشته باشند.

فرماندار شیراز ادامه داد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و کار جهادی در سیستم اداری تنها راه محرومیت ‌زدایی در فارس و به ویژه شهرستان شیراز است که این فرهنگ باید میان مدیران دستگاه های اجرایی ترویج یابد.

وی اضافه کرد: در این قرارگاه با اولویت بندی محرومیت های شناسایی شده و هم افزایی و استفاده از خرد جمعی و تعامل همه جانبه دستگاه های عضو قرارگاه با حرکتی جهادی برای کاهش محرومیت از سیمای سومین حرم اهل بیت (ع) گام بر می داریم.

شیبانی اعلام کرد: فعلا گونه تصمیمی برای الحاق روستاهای واقع در حریم شهر شیراز اتخاذ نشده و الحاق و یا عدم الحاق این روستاها پس از تعیین تکلیف در کارگروه ویژه این موضوع در فرمانداری شیراز مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: محدود کردن روستاها و پایش مستمر آنها یک اولویت غیر قابل انکار است و شهرداری شیراز و راه و شهرسازی باید تعیین تکلیف حرائم شهری را در اولویت کار خود قرار دهند.

خاطر نشان می شود، قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان شیراز به فرماندهی «لطف الله شیبانی»، فرماندار شیراز و دبیری «هاشم جمالی»، جانشین فرمانده قرارگاه «احمد ابن موسی (ع)» و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان شهرستان شیراز، اولین نشست خود را برگزار کرد.

کد خبر 1174345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha