برگزاری مسابقات قرائت اولین جشنواره قرآنی تبیان در زرندیه

جوانمرد از برگزاری مسابقات شهرستانی اولین جشنواره قرآنی تبیان شهرستان زرندیه در رشته قرائت(ترتیل و تحقیق) ویژه خواهران خبر داد.

«احمد جوانمرد» ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به عنوان یکی از متولیان برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و دینی در طول سال فعالیت های گسترده ای را در راستای تبیین فرهنگ قرآنی در جامعه دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی در این شهرستان ادامه داد: مسابقات شهرستانی اولین جشنواره قرآنی تبیان شهرستان زرندیه عصر روز سه شنبه بیستم اردیبهشت ماه سال جاری در رشته قرائت(ترتیل و تحقیق) ویژه خواهران در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه منتخبین مرحله اول مسابقات اولین جشنواره قرآنی تبیان از شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه و خشکرود روز سه شنبه با حضور در محل مجتمع فرهنگی هنری مامونیه در مرحله شهرستانی شرکت کردند، افزود: شرکت کنندگان در بخش قرائت(صوت ولحن) به رقابت پرداختند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه با بیان اینکه این مسابقات از سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت آغاز و تا ۲۲ همین ماه ادامه دارد، گفت: مرحله شهری اولین دوره جشنواره قرآنی «تبیان» از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ در سطوح مختلف، ترجمه و مفاهیم آغاز شد و نفرات برتر این مرحله به مرحله شهرستانی راه یافتند.

 

وی با بیان اینکه اولین دوره از جشنواره یادشده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، از استقبال خوب بانوان از این طرح خبر داد و گفت: جشنواره یاد شده در رده های سنی مختلف برگزار شده است.

 

جوانمرد اضافه کرد: خانم‌ها فاطمه دره‌گرگی، فرخنده شفیعی، لیلامیرگلو، محمدرضا صفری و محسن طاهر داوران دو بخش بانوان و آقایان هستند.

کد خبر 1174363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha