برگزاری نمایشگاه « صریر نور » و «نام و نشان» در فرهنگسرای قرآن

زکی لو از برگزاری نمایشگاه « صریر نور » و «نام و نشان» در نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن خبر داد.

«سعید زکی لو» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه « صریر نور » و «نام و نشان» در نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

نگارخانه هدی میزبان تابلوهای زیبای خط نسخ ایرانی است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن برای حمایت از هنرمندان رشته های مختلف و آشنایی مردم با سبک های مختلف هنری، نمایشگاهی از تابلوهای خط نسخ ایرانی برگزار کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «صریر نور» با نمایش ۲۵ تابلوی خوشنویسی اثر اعظم علیزاده نیک به خط نسخ ایرانی با مضامین قرآنی و عرفانی است و ترکیب ها و قالب های متنوع خوشنویسی، در ابعاد متفاوت سعی در نمایش جلوه های کم نظیر خوشنویسی ایرانی دارد.

زکی لو اظهارداشت: نمایشگاه «نام و نشان» تابلوهای دیگری از این هنرمند را در معرض دید علاقمندان قرار می دهد که مجموعه ای از تجسم بصری ترکیب های خاص از اسامی، نشان های شخصی یا نشانه های حرفه ای، واژه ها یا عبارات هنرمند که از همراهی هنر خوشنویسی و هنر طراحی پدیده آمده است.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن گفت: علاقه مندان برای دیدن این آثار زیبا می توانند از 21 تا 31  اردیبهشت ماه 1401 همه روزه از ساعت 9 تا 17  به فرهنگسرای قرآن به نشانی خیابان قزوین نرسیده به میدان شمشیری نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

 

گفتنی است، «اعظم عليزاده نيك» متولد ۱۳۵۳تهران و كاردان هوشبري و روزنامه نگار است. عضو انجمن خوشنويسان، عضو موسسه هنرهاي تجسمي، حلقه مهربانی و همچنین مدرس خوشنویسی از سال۱۳۸۱ تا كنون است. وی برگزیده جشنواره های زیادی ازجمله ‌نمایشگاه قرآن، جشنواره شمسه، جشنواره مشق صلوات و ... است.

 

 

کد خبر 1174391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha