ایستگاه مطالبه در بسیج رسانه فارس فرصتی برای طرح مطالبه اصناف است

رضایی گفت: ایستگاه مطالبه در بسیج رسانه فارس با هدف اقدام در جهاد تبیین و شنیدن مطالبات اصناف مختلف توسط مسئولان استان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: ایستگاه مطالبه در بسیج رسانه فارس با هدف ایجاد بستر پاسخگویی و حضور نمایندگان اصناف مختلف برای مطالبه کردن خواسته های خود با حضور مسئولان استانی آن حوزه راه اندازی شده است.

رئیس بسیج رسانه استان فارس افزود: ایستگاه مطالبه در بسیج رسانه فارس گامی در تحقق جهاد تبیین است که زمینه شنیدن مطالبات اصناف مختلف توسط مسئولان را فراهم آورده و از اجتماع میدانی کف خیابان و سو استفاده دشمن جلوگیری می کند.

وی اضافه کرد: نبودن بستر برای نشاندن جامعه هدف یک صنف با مسئولان مربوطه در یک فضای آزاد و منطقی و دور از هیجانات و هیاهو از دلایلی که اصناف را به تجمع جلوی نهادها هدایت می کند.

رضایی تاکید کرد: بسیج رسانه فارس با ایجاد ایستگاه مطالبه فرصتی برای تسهیل مطالبه گری اصناف مختلف با روش اصولی و دور از هیاهو را فراهم کرده است و این ایستگاه موجب ایجاد همدلی و تعامل میان مسئولان و اصناف استان خواهد شد و در رفع موانع و اطلاع رسانی به موقع اقدامات انجام شده توسط مسئولان نقش موثری دارد.

وی تاکید کرد: اقناع مردم موجب عبور آسان تر از بحران ها برای مسئولین می شود و بسیج رسانه فارس اصناف مختلف را با محوریت بسیج اقشار در صنوف مختلف به ایستگاه مطالبه گری دعوت خواهد کرد و نمایندگان صنوف مختلف با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان تخصصی آن صنف با مسئولان را برای چاره اندیشی و رفع مشکلات در یک فضای آرام گرد هم می آورد.

کد خبر 1174437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha