حضور بیش از چهار هزار گروه جهادی در رزمایش «جهادگران فاطمی» در فارس

سردار بوعلی گفت: مایه افتخار است که در رزمایش بزرگ ۲۱ هزار نفری «جهادگران فاطمی» در فارس در سومین حرم اهل بیت (ع) شاهد حضور نمایندگان بیش از ۴۲ هسته در قالب بیش از چهار هزار گروه جهادی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت) در تجمع بزرگ رزمایش 21 هزار نفری «جهادگران فاطمی» در فارس که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: مایه افتخار است که در این رزمایش بزرگ در سومین حرم اهل بیت (ع) شاهد حضور نمایندگان بیش از 42 هسته در قالب بیش از چهار هزار گروه جهادی هستیم.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: پیش از این حضور 10 هزار نفر در «جهادگران فاطمی» در استان را پیش بینی می کردیم که منجر به حضور 21 هزار نفری جهادگران بسیجی ما شد.

وی اضافه کرد: موارد پیش‌ بینی شده در رزمایش بزرگ‌ «جهادگران فاطمی» در فارس شامل حوزه‌ های جهاد آبرسانی، عمران با ساخت و تعمیر منازل محرومان، برگزاری کلاس های تربیتی و یادواره‌های شهدا بوده است.

سردار بوعلی با اشاره به اقدامات جهادی جهادگران بسیجی فارس در حوزه های مختلف بیان کرد: راه ‌اندازی صندوق‌ های قرض الحسنه، ارائه خدمات پزشکی عمومی و تخصصی، آموزش تحصیلی دانش آموزان، ارائه خدمت گسترده به دامداران استان، حضور در گلخانه‌ ها و مراکز کشاورزی و ارائه مشاوره در عرصه ‌های مختلف کشاورزی، کمک های مومنانه با 20 نوع خدمت، تهیه و توزیع وسیع بسته‌های معیشتی، آزادی بیش از یک هزار و 500  زندانی جرائم غیرعمد از نمونه های فعالیت گروه ‌های جهادی فارس در رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی» در استان است.

کد خبر 1174438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha