امضای قرارداد همکاری بین استقلال و کسبینو

باشگاه استقلال و شرکت ارتباطات کسب و کار سهند (کسبینو) در راستای کمک به توانمندی هواداران، ایجاد اشتغال و رونق کسب کارها، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، باشگاه استقلال و شرکت ارتباطات کسب و کار سهند (کسبینو) در راستای کمک به توانمندی هواداران، ایجاد اشتغال و رونق کسب کارها، قرارداد همکاری امضا کردند.

در مراسم امضای این قرارداد که با حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال و مینا مهرنوش، مدیرعامل شرکت برگزار شد، دو طرف بر شبکه‌سازی، اشتغالزایی و رونق کسب و کار‌ها در بستر پلتفرم‌های نوین، تاکید کردند.

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در این مراسم با اشاره به همراهی همیشگی هواداران با این باشگاه گفت: باشگاه استقلال در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به خانواده بزرگ استقلال و هواداران تلاش کرده با امضای این قرارداد زمینه‌های ایجاد اشتغال، بهبود و رونق کسب و کار هواداران را فراهم کند.

آجورلو افزود: براساس این قرارداد خانواده و هواداران باشگاه بزرگ استقلال می‌توانند با حضور در شبکه حرفه‌ای کسب و کار (کسبینو) از خدمات حرفه‌ای این سامانه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند و با شناسایی دیگر هواداران در بستر این پلتفرم آنلاین، ارتباطات اقتصادی، کسب و کاری، مالی و.. داشته باشند و از فرصت‌های ایجاد شده برای اشتغال و رونق کسب وکار خود استفاده کنند.

آجورلو در پایان گفت: با اجرایی شدن این قرارداد، هواداران باشگاه بزرگ استقلال که در طول سال‌های گذشته با حمایت مادی و معنوی خود همواره در کنار این باشگاه بوده‌اند، می‌توانند با محوریت سرمایه اجتماعی این باشگاه برای کسب و کار خود ارزش‌آفرینی کنند و در کنار سایر هواداران به توسعه اشتغال و کسب و کار خود بپردازند.

کد خبر 1174440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha