رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد منصوب شد

رئیس قوه قضاییه سجاد پناهی را به عنوان رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد منصوب کرد و از تلاش های احمد براتی رئیس پیشین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، بر اساس حکم رئیس قوه قضاییه «سجاد پناهی« که پیش از این رئیس دادگستری تیران و کرون بود را به عنوان رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد و رئیس شعبه اول دادگاه حقوقی و دادرس البدل کیفری منصوب کرد.

در حکم رئیس دادگستری نجف آباد حجت الاسلام محسنی اژه ای بر ضروت رسیدگی سریع و قاطعانه با مجرمان و رسیدگی به ستمدیدگان تاکید شد.

 

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان در مراسم معارفه رئیس دادگستری نجف آباد تعامل و همکاری برای کاهش جرم و آسیب های اجتماعی را مورد تاکید قرار داد.

«رضا سجودی« افزود: از ظرفیت سازمان های دولتی، سمن ها و رسانه های برای کاهش وقوع جرم و آموزش و توانمندسازی مردم استفاده خواهد شد تا اینکه شاهد کاهش بزه و وقوع جرم در جامعه باشیم.

 

وی از مردم خواست تا مشارکت اجتماعی خود را مثل گذشته داشته باشند و با همکاری دیگر نهادها شاهد کاهش ورودی دادگاه ها و افزایش صلح و سازش باشیم.

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان اصفهان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خاطرنشان کرد: استان اصفهان در کل کشور رتبه اول را در این خصوص دارد که مصداق بارز مشارکت مردمی می باشد.

کد خبر 1174452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha