ظرفیت تولید و اشتغال در بارز کردستان افزایش می‌یاید

سرپرست گروه صنعتی بازر گفت: افزایش ظرفیت تولید بارز از ۱۶ هزار به ۲۳ هزار حلقه در دست اقدام است که با اجرای ان ۱۸۰ نفر نیرو به مجموعه بارز اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، میرزایی سرپرست گروه صنعتی بازر چهارشنبه شب 21 اردیبهشت ماه در نشست با اصحاب رسانه کردستان با اشاره به اینکه گروه صنعتی بارز سه شرکت زیر مجموعه دارد، اظهار کرد: این شرکت‌ها شامل بارز کرمان با ظرفیت سالانه ۹۰ هزار تن، بارز کردستان با ظرفیت ۳۶ هزار تن تولید و شرکت بارز سیرجان در سطح کشور بعنوان اولین و بزرگترین تولیدکننده تایر در کشور فعالیت دارد.

 

 

وی افزود: شرکت بارز لرستان نیز با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن در حال راه‌اندازی است که در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

 

میرزایی بیان کرد: مجموعه بارز جزو شرکت‌های برتر دنیاست و اگر طرح‌های توسعه‌‌ای انجام شود جزو ۱۰۰ شرکت برتر دنیا خواهیم بود ضمن اینکه در کشور رتبه اول را نسبت به سایر شرکت‌ها داریم.

 

 

سرپرست گروه صنعتی بازر یادآور شد: شرکت بارز ۱۲۸ هزار تن تولید دارد و در مجموع ۴۶ درصد ظرفیت تولید لاستیک را از بین ۱۰ شرکت کشور داراست.

 

 

وی با اشاره به بدهی سه هزار میلیاردی بارز اعلام کرد: سال گذشته به دلیل قطعی برق ۱۰ درصد اُفت تولید داشتیم.

 

 

میرزایی با اشاره به اجرای طرح تولید ۴۴ هزار تنی در کرمان اضافه کرد: تا دو ماه آینده انتشار یک‌هزار میلیارد اوراق را خواهیم داشت.

 

 

سرپرست گروه صنعتی بازر یادآور شد: درصددیم از ۱۶ هزار حلقه ظرفیت تولید را به ۲۳ هزار حلقه برسانیم و با این اقدام نیازمندی داخلی مرتفع می‌شود و اشتغالزایی افزایش پیدا می‌کند و ۱۸۰ نفر نیز به مجموعه بارز اضافه خواهد شد.

 

 

وی گفت: سعی براین است تا صادرات محور فعالیت کنیم و فروردین امسال نسبت به سال قبل به لحاظ حلقه‌ای ۹ درصد و به لحاظ وزنی ۱۰ درصد افزایش تناژ داشته‌ایم.

 

 

میرزایی سیاست اصلی گروه صنعتی بارز را تغییر سبد و توجه به امر کیفیت تولید دانست و اذعان کرد: مواد بارز با کیفیت‌تر از چین است و بارز با تایرهای وارداتی رقابت می‌کند.

 

 

سرپرست گروه صنعتی بازر اعلام کرد: در چند ماه اخیر به دلیل افزایش قیمت مواد با زیان اقدام به تولید کردیم.

 

 

وی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی و ورزشی استان کردستان افزود: سعی خواهد شد در برنامه‌های توسعه‌ای به مسائل ورزشی استان توجه شود.

 

 

میرزایی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب نیرو در این مجموعه اضافه کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ ازمون برگزار شد و از هفته آینده دو برابر ظرفیت افراد به مصاحبه دعوت می‌شوند.

کد خبر 1174483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha