برخورد دیوان محاسبات با ویژه خواری و منفعت طلبی جدی است

کامیار، با بیان اینکه برخورد دیوان محاسبات با ویژه خواری و منفعت طلبی جدی است، گفت: در این راستا دیوان محاسبات سنگر اول را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی کامیار»، شامگاه چهارشنبه(21اردیبهشت)، در شورای اداری لرستان به طرح جدید مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و اظهارداشت: در این طرح مجلس، دولت و قوه قضائیه پشتیبان هم هستند.

 

دادستان دیوان محاسبات کشور افزود: دولت منابع این طرح را قبلاً تأمین کرده است و اگر منابع باشد، حرکت موفقیت آمیز جلو خواهد رفت.

 

وی بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: هر حرکت اصلاحی رو به جلو در نظام جمهوری اسلامی مورد هجمه دشمن قرار می‌گیرد و اولین حرکت دشمن نیز مخدوش کردن و زیر سوال بردن است.

 

کامیار ریسک پذیری و شجاعت دولت را قابل تمجید خواند و بیان کرد: وقتی در ابتدا ۴۶ هزار میلیارد تومان وارد حساب‌های یارانه‌ای مردم می‌شود، معلوم است که در این رابطه پشتیبانی قوی است و نگرانی در این راستا وجود ندارد.

 

دادستان دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه مسائل اقتصادی ما نیاز به مدیریت، درایت و تدبیر دارد، اظهارداشت: در لرستان بحث محرومیت استان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در ادامه به ضرورت برخورد با فساد تأکید کرد و گفت: دیوان محاسبات در این رابطه سنگر اول را دارد اما حمایت مردم و دیگر دستگاه های اجرایی ضروری است.

 

کامیاربا بیان اینکه دستگاه‌ها در همکاری با دیوان محاسبات پیش قدم باشند و دیوان محاسبات را به عنوان یک دستگاه مشورتی در کنار خودشان ببینند، گفت: دیوان محاسبات، با تخلفات برخوردهای جدی دارد.

 

وی با بیان اینکه به خاطر احترام به مسئولان، برخوردها را علنی نمی‌کنیم، یادآور شد: سال گذشته بیش از ۲۰ نفر انفصال از خدمات دولتی داشتیم.

 

دادستان دیوان محاسبات کشور  تصریح کرد: برخورد دیوان محاسبات با منفعت طلبی، ویژه خواری و رانت خواری و… جدی خواهد بود و قوانین نیز این اختیارات را به دیوان محاسبات داده است.

 

 

کد خبر 1174487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha