۱۷۱میلیارد تومان خیران به حوزه درمان سمنان کمک کردند

قدس از کمک ۱۷۱ میلیارد تومانی خیران به بهداشت و درمان از ابتدای تأسیس این دانشگاه تاکنون خبردادو گفت: این میزان در شهرهای تحت پوشش هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «کامران قدس» در همایش یاوران سلامت ضمن بیان اینکه از ابتدای تأسیس این دانشگاه خیران ۱۷۱ میلیارد تومانی خیران به حوزه بهداشت و درمان سمنان کمک کردند، ابراز داشت: این مبلغ در مواردی نظیر طرح‌ها بهداشتی و درمانی، تهیه تجهیزات بیمارستانی و کمک به بیماران نیازمند هزینه شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی ‌سمنان با اشاره به اینکه از این مبلغ ۴۰ میلیارد تومان کمک خیران در دوران همه‌گیری کرونا بوده استاظهارداشت: خرید تجهیزات حفاظت فردی، تجهیزات مصرفی و اجرای طرح‌های عمرانی موارد هزینه کرد این کمک‌ها را در دوران پاندمی شامل می‌شود.

 

وی نقش خیران را در پیش برد پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرهای تحت پوشش بسیارمهم خواند وافزود: ساخت خانه‌های بهداشت، تجهیز بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی و غیره از مواردی که خیران در آن نقش‌آفرینی کردند.

 

قدس با تأکید براینکه عدالت در سلامت میزان بهره وری مردم و کوشش برای افزایش این بهره وری برای مردم است اضافه کرد: تمام تلاش حوزه سلامت در کشور و به تبع آن در استان سمنان، ایجاد عدالت در سلامت است و همراهی و یاری سایر دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد و خیرین نیک اندیش با حوزه سلامت را می طلبد. 

 

رئیس دانشگاه علوم ‌پزشکی ‌سمنان ضمن دعوت از تمام اقشار مردم و خیرین  بیان کرد: با همراهی بیش از پیش با حوزه سلامت، حمایت‌ های مادی و معنوی خود را به تأمین تجهیزات مورد نیاز بهداشتی و درمانی برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیماران اختصاص دهند و در راه حفاظت از سلامت همشهریان یار و یاور مجموعه بهداشت و درمان باشند.

 

همچنین« مجید محمدزاده» به عنوان نماینده خیرین و سازمان های مردم نهاد ضمن قدردانی از مدافعان سلامت در دوران کرونا ویروس، آمادگی خیرین نیک ادیش را همراهی بیشتر با حوزه سلامت اعلام کرد.

 

در پایان این برنامه از پنج خیر، ۱۶ سازمان مردم نهاد و غیردولتی و ۱۴ دستگاه اجرایی به عنوان خیران سلامت استان سمنان تجلیل و تندیسی با عنوان «مدافع سلامت سپاس»به آنان اهدا شد.

 

قدردانی از دست اندرکاران طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۱، اهدای لوح سپاس به محمد وفائی نژاد نیروی خدوم انتظامات دانشکده دندانپزشکی، پخش کلیپ عملکرد ستاد نوروزی و مدح مولا امیرالمومنین(ع) توسط مرشد زورخانه از دیگر برنامه های این همایش بود.

کد خبر 1174496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha