کانون های برتر سومین رویداد ملی فهما چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس تجلیل می شوند

تعداد پنج باب از کانون های برتر سومین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس تجلیل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، تعداد پنج باب از کانون های برتر سومین رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس تجلیل می شوند.

 

کانون های فرهنگی هنری «انصارالمهدی (عج)» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان، «نسیم صبا» از شهرستان لردگان و «امام علی (ع)» از مسجد امام علی (ع) شهر گندمان از جمله کانون های هستند که با کسب رتبه های برتر در مشهد مقدس تجلیل می شوند.

 

کانون حضرت «فاطمه الزهرا» (س) وردنجان از شهرستان بن با کسب ۱۹ هزار و ۷۳۰ امتیاز حائز رتبه شایسته تقدیر در رواق رسانه و کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» هوره از شهرستان سامان با کسب ۱۹ هزار و ۸۰۰ امتیاز و حائز رتبه شایسته تقدیر ویژه در شبکه رابطین از دیگر کانون های برتر سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ هستند که در آیین پایانی در مشهد مقدس تجلیل می شوند.

 

این آیین  با حضور «محمدمهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام «حبیب رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و مسئولین استان خراسان رضوی روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در مجتمع آفتاب ولایت مشهد مقدس برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: استان چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از پنج استان کاندیدای پایتخت فهما معرفی شده و کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سومین رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ موفق به کسب عناوین و رتبه های برتر شده است.

 

کد خبر 1174521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha