جمع آوری  بیش از ۳۵۰ میلیون تومان زکات فطریه در ملایر

خراسانی گفت: مبلغ جمع‌آوری شده فطریه در ملایر تا روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۳۵۰ میلیون تومان بوده که پیش ‌‎بینی امسال ما جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد تومان است.

«علی خراسانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: شهرستان ملایر  از شهرستان های پیش روی استان همدان در جمع آوری زکات است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر با بیان اینکه مبلغ جمع‌آوری شده فطریه امسال در ملایر تا روز ۱۹ اردیبهشت‌ماه، ۳۵۰ میلیون تومان بوده که ‌افزود: این مبالغ جمع‌آوری شده صرف کمک درمانی و کمک موردی به نیازمندان شده است،

وی  افزود: مبلغ جمع‌آوری کفاره ۱۵ میلیون تومان بوده که برای خرید نان برای نیازمندان هزینه شد.

 

خراسانی به استقرار ۱۱۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در این شهرستان اشاره کرد و گفتک این پایگاه‌ها برای جمع‌آوری زکات فطریه در نقاط مختلف شهرستان شامل ۶۰ نقطه در روستاها، ۳۰ مرکز نیکوکاری و پایگاه‌های برگزاری نماز عید فطر دایر شدند.

 

وی بیان کرد: مهم‌ترین محور جمع‌آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد، کمک به حوزه درمان و معیشت خانواده‌های تحت پوشش بوده و روند جمع‌آوری همچنان ادامه دارد، به محض اتمام روند جمع‌آوری، زکات فطریه و کفارات، مبالغ تفکیک و به حساب خانواده‌های تحت پوشش واریز می‌شود.

 

خراسانی با بیان اینکه پیش‌بینی امسال ما جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد تومان زکات فطریه در سطح این شهرستان است، افزود: سال گذشته ۷۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در ملایر جمع‌آوری شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر ترویج فرهنگ پرداخت زکات را بهترین راه برای دستگیری از محرومان دانست و افزود: به‌طور مستمر جلسات شورای زکات شهرستان و بخش‌ها با هماهنگی ائمه جمعه تشکیل می‌شود.

کد خبر 1174602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha