نیازمند هم افزایی اثرگذار در تحقق ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم

هاشمی با بیان اینکه مسئولان دولت مردمی برای انجام کار موثر و ماندگار روی کار آمده اند، گفت: بدون هیچ لکنتی در این راه ثابت قدم هستیم و نیازمند هم افزایی اثرگذار در تحقق ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمد هاشمی» امروز(۲۲اردیبهشت) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ضمن گرامیداشت یادو نام شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم این خطه از شمال کشور اظهار کرد: استان مازندران در واقع استان علم و شهادت است.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آمد و شدهای مدیریت مرسوم است، افزود: پست ها و مقام ها ماندنی نیست و خدمات است که مدیران از خود به جای می گذارند.

 

وی به خدمات شایسته تحسین «عباس زارع» مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه اشاره و بیان کرد: تلاش داریم از خدمات ارزنده ایشان در مناصب دیگری بهره گرفته شود.

 

هاشمی همچنین از خدمات شایسته «حسین جوادی» مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حوزه فرهنگ یاد کرد و گفت: امید است در حوزه فرهنگ و هنر دیار علویان شاهد خدمات اثرگذار و مطلوب باشیم.

 

وی به اهمیت و جایگاه عدالت فرهنگی، استعدادیابی و استعداد پروری و تعامل شایسته با اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه استان اشاره کرد و افزود: یکی از مفاد آمده در حکم مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این که قانون برای این دستگاه مجموعه اختیاراتی تعریف کرده که صدور مجور در بخش مطبوعات، کنسرت، چاپ کتاب و ... است و رعایت قانون برای تحقق این مفاد به صورت جدی در دست اقدام است.

 

هاشمی به اهمیت مسئله حفظ ارزش های انقلابی و اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون هیچ لکنتی در این راه ثابت قدم هستیم.

 

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی از ماموریت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: همگان برای تحقق ماموریت های این وزارتخانه باید همگرا باشند.

 

هاشمی با بیان اینکه وقتی مجوزی برای انجام فعالیتی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه صادر می شود همگان باید از این رعایت قانون صیانت کنند، گفت: تعامل حسنه و کاری با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و تحقق شعار دولت مردمی و انقلابی باید مورد توجه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

 

کد خبر 1174614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha