جذب و نگه داشتن جوانان از رسالت های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد  است

کریم آبادی،گفت:جذب و نگه داشتن جوانان از رسالت های اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

یعقوب کریم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به اشاره فعالیت جوانان در کانون مساجد،گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب حداکثری جوانان و نوجوانان می توانند به خوبی در مقابل دشمنان ایران و اسلام ایستادگی کنند.

 

 

مسئول کانون شهدای سلطان آباد کنگاور افزود:احیای کارکردهای مسجد، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی و معارف و آموزه های اهل بیت(ع) و همچنین مبارزه با هجمه های فرهنگی از رسالت های کانون های مساجد است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، برپایی نماز جماعت، کلاس ورزشی مثل فوتبال، اجرای برنامه های فرهنگی هنری برای جوانان و نوجوانان، توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان، برگزاری مراسمات دینی و مذهبی،برگزاری اعیاد ،ضد عفونی و گند زدایی منطقه تحت پوشش کانون ، غبار روبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده شهدا از برنامه های شاخص کانون است.
 

 

کریم آبادی تصریح کرد:در حال برنامه ریزی برای اجرای برنامه های تابستان و اوقات فراغت هستیم تا امسال بتوانیم برنامه های فرهنگی هنری خوبی را برای اعضا اجرا کنیم.
 

 

مسئول کانون شهدای سلطان آباد کنگاور اظهار کرد: طی دوسال گذشته بسیاری از برنامه بخاطر شیوع ویروس کرونا بصورت مجازی و یا با اعمال محدودیت انجام شده که خوشبختانه با توجه به شرایط حاکم کانون تعطیل نشد و برنامه ها با حضور اعضا برگزار شد لذا امیدواریم امسال شرایط بهتر از پارسال باشد تا خانواده ها با خیال آسوده همچون قبل فرزندان خود را راهی مساجد و کانون ها کنند.

کد خبر 1174622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha