۵۵۱ پرونده تخلف صنفی در خراسان شمالی تشکیل شد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در اجرای مانور چهار روزه نظارت و بازرسی بر بازار استان، ۵۵۱ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

«علی وفاخواه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این طرح از روز یک شنبه در حال برگزاری است و تا آخر هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: این تخلف ها شامل عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم ثبت کالا در انبارها است.

 

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: مانور سراسری بازرسی از روند فعالیت واحدهای صنعتی، صنفی و توزیعی به منظور تشدید نظارت بر بازار در حال اجراست که با هدف رصد و سنجش بازار انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مانور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان شرکت شهرک های صنعتی، جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف سراسر استان با تعیین ۱۰۰ منطقه و ۱۰۰ اکیپ بازرسی در مرکز استان و شهرستان ها مشارکت دارند.

 

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: شهروندان سراسر استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی می توانند مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 1174642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha