فعالیت کیفی کانون‌های مساجد عامل کاهش آسیب‌های اجتماعی است

بحرالعلومی گفت: فعالان کانون های مساجد باید مقابله با آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند تا بتواند نسبت به آگاهی بخشی به آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان پیش قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (22 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالیت کانون ها در مساجد موجب رونق در برنامه های فرهنگی محلی با حضور آحاد جامعه شده و شاهد اجرای برنامه های مختلف از سوی این فعالان فرهنگی هستیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد باید مقابله با آسیب های اجتماعی را در اولویت قرار دهند تا بتواند نسبت به آگاهی بخشی به آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان پیش قدم باشند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: امروز آنچه مقام معظم رهبری به عنوان «جهاد تبیین» تکلیف برای فعالان فرهنگی مشخص کرده اند باید به صورت عملیاتی اجرا شود و فعالان کانون های نیز به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

 

بحرالعلومی تاکید کرد: بهترین راهکار عملی برای مقابله با آسیب های اجتماعی توجه به مسئله «جهاد تبیین» است که با آگاهی بخشی بین آحاد جامعه آنها را نسبت به تهاجم فرهنگی دشمنان روشنگری کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز دشمنان سرمایه گذاری پیچیده ای در فضای مجازی برای تهاجم فرهنگی علیه سبک زندگی دارند که باید این مسئله خنثی و آحاد جامعه نسبت به این مسئله اطلاع رسانی شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: نقشه های شوم دشمنان بسیار پیچیده تر شده و باید فعالان فرهنگی نیز نسبت به این توطئه ها راهکارهای مناسب فرهنگی برای جامعه تعریف و اجرایی کنند.

 

کد خبر 1174645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha