مدیر پاکدست به تولید ثروت می پردازد

آیت الله دژکام گفت: در نگاه اسلامی که به دنبال عدالت هستیم باید دقت شود که مدیر است که ثروت را افزایش می دهد و اگر کنار برود شرکت ضرر می کند و مدیر سالم و پاکدست، تولید ثروت می کند و حمایت از آن منجر به پیامدهای مطلوب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 22 اردیبهشت) در دیدار با معاون وزیر کار گفت: حمایت از مدیران جوان ضروری است و افراد با تجربه باید برای پیشبرد اهداف کشور از مدیران جوان حمایت کنند و تجارب خود را در اختیار آنها بگذارند.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: طبیعی است که در دولت جدید مدیرانی که منصوب می شند مورد رضایت همه نباشند اما باید در شرایط کنونی اهداف کشور مهم تر باشد و برای رسیدن به این اهداف متحد باشیم.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: در فضای کار و مدیریت باید جلوی ریخت و پاش ها را گرفت زیرا موجب ایجاد سلامتی در مجموعه می شود و درآمد موجود درست هزینه می شود.

وی تاکید کرد: با نظارت های درون سازمانی برای جلوگیری از ریخت و پاش ها می توان کاری کرد که جلوی مشکلات و کشیده شدن مسائل برای رسیدگی در قوه قضائیه گرفته شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئله تولید و اشتغال که باید تغییر کند و راه و راه آهن از موارد اشتغال زاست و در استان فارس پروژه هایی در این زمینه وجود دارد  مکه شروع آنها موجب اشتغال زایی خوبی برای استان خواهد شد.

وی اضافه کرد: وقتی سرمایه گذاری و کار شروع اشتغال ایجاد شود از نظر اقتصادی اقتدار و امنیت افزایش می دهد و دولت جدید که در بسیاری زمینه ها امید آفرینی کرده در خصوص ورشکستگی شرکت ها نیز باید فکری کند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: در نگاه اسلامی که به دنبال عدالت هستیم باید دقت شود که مدیر است که ثروت را افزایش می دهد و اگر کنار برود شرکت ضرر می کند و مدیر سالم و پاکدست، تولید ثروت می کند و حمایت از آن منجر به پیامدهای مطلوب خواهد شد.

وی تاکید کرد: در کشورهای پیشرفته تر، پول به تناسب کارانجام شده پرداخت می شود و ما هم باید این مسئله را به عنوان پایه عدالت در نظر دشاته باشیم.

کد خبر 1174676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha