محفل پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی در رشت برگزار می‌شود

در دومین برنامه استانی پویش "شهر می خواند" محفل پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی در رشت برگزار می‌شود.

« پریسا کرمی» از برگزاری دومین برنامه استانی پویش "شهر می خواند" در رشت خبرداد و به خبرنگار شبستان گفت: با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت و به مناسبت 25 اردیبهشت، روز پاسداشت زبان پارسی و بزرگداشت فردوسی، محفل شاهنامه خوانی در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‌شود.


مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان افزوداجرای شاهنامه خوانی توسط اعضای کودک کتابخانه های عمومی شهر رشت و نیز سخنرانی در خصوص ویژگی های شاهنامه فردوسی از دیگر بخش های این محفل فرهنگی است.

 

وی اعلام کرد: این محفل شاهنامه خوانی ساعت 18 روز یک‌شنبه(25 اردیبهشت) به صورت حضوری و با حضور علاقمندان به ادبیات و فرهنگ پارسی و نیز کتابداران در پیاده راه فرهنگی شهر رشت، جنب مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برگزار خواهد شد.


گفتنی است، نخستین برنامه کتابخوانی از سری برنامه های پویش "شهر می خواند" با نقد و بررسی کتاب "سووشون" اثر ماندگار سیمین دانشور با حضور جمعی از بانوان علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی در بوستان بانوان شهر رشت برگزار و با استقبال دوستداران کتاب و کتابخوانی مواجه شد.

 

کد خبر 1174682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha