نادر طالب‌زاده علمدار عرصه رسانه بود

معلمی با بیان اینکه نادر طالب‌زاده علمدار عرصه رسانه بود گفت: این هنرمند انقلابی اعتقاد داشت اگر می‌خواهیم انقلاب ما ماندگاری داشته باشد باید بتوانیم با پهنه بین‌المللی ارتباط بگیریم و آن را فتح کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مجدالدین معلمی» در مراسم گرامیداشت هنرمند انقلابی نادر طالب‌زاده در اهواز که به همت حوزه هنری خوزستان برگزار شد، با بیان بخش‌هایی از زندگی نادر طالب‌زاده، به دلایل محبوبیت این استاد پرداخت و اظهار کرد: وی به مسیری که طی می‌کرد ایمان داشت و همین امر او را بزرگ کرد.

 

معاون هنری حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زندگی نادر طالب‌زاده تمامی درس است افزود: در کل مسیر زندگی این هنرمند انقلابی با وجود مشکلات و رویدادهای مختلفی که بر سر راه وی قرار گرفت اما یک لحظه نمی‌بینیم نسبت به مسیری که آمده، تردید داشته یا پشیمان باشد.

 

وی با بیان اینکه طالب‌زاده با صبوری پای انقلاب ایستاد و علمداری کرد و با فتح قله‌های بلند، بزرگ شد اضافه کرد: نادر طالب‌زاده علمدار عرصه رسانه بود و صلابت، هیبت، استحکام و استوار بودن در او موج می‌زد.

 

معلمی تصریح کرد: افق و نگاه این هنرمند انقلابی فراتر از مرزها بود و همین امر او را عزیز، بزرگ و محبوب کرد و در دل همه نشاند، به طوری که امروز در جای جای کشور برای وی مراسم یادبود گرفته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه طالب‌زاده اعتقاد داشت اگر می‌خواهیم انقلاب ما ماندگاری داشته باشد باید بتوانیم با پهنه بین‌المللی ارتباط بگیریم و آن را فتح کنیم یاد آور شد: امیدواریم بتوانیم مسیر این هنرمند برجسته را ادامه دهیم.

 

در این مراسم «حجت‌الاسلام قریب رضا» فعال جبهه مقاومت و حوزه بین‌الملل انقلاب اسلامی به بیان برخی خصوصیات مرحوم نادر طالب‌زاده پرداخت و سپس تعدادی از شاعران به شعرخوانی پرداختند.

 

کد خبر 1174706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha