استان فارس ۳۴ شهید امدادگر به  اسلام تقدیم کرده است

درویشی گفت: فارس ۳۴ شهید امدادگر به اسلام تقدیم کرده که با ایثار و گذشتن از جان خود با مقابله در برابر تجاوز دشمنان به مقاومت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، در برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای امدادگر که جمعیت هلال احمر فارس برگزار شد، گفت: فارس 34 شهید امدادگر به  اسلام تقدیم کرده که با ایثار و گذشتن از جان خود با مقابله در برابر تجاوز دشمنان به مقاومت پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس در جمع خانواده شهدای امدادگر، فرزندان شهید و جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: خدای متعال ثواب شهادت و ثواب صبر و تحمل سختی در زندگی را به جانبازان عطا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: صیانت از آرمان شهیدان رسالتی است که باید با قوت و جدیت باید پیگیری شود تا ارزش ‌های شهیدان به رشد و تعالی کشور تبدیل شود.

حجت الاسلام «علیرضا بهادری» نیز در این مراسم با تبریک یکصدمین سالگرد تاسیس هلال احمر در کشور گفت: شعار «یک قرن خدمت بی منت» برای یکصدمین سال انتخاب شده و خدمات جمعیت هلال احمر در دفاع مقدس قابل قدر دانی است و امدادگران برای نجات جان رزمندگان اسلام و حفظ جان زخمی ها، جان فشانی های ماندگاری کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: جمعیت هلال احمر ایران به واسطه بنیانی استوار در آموزه های دینی در دنیا در شمار قوی ترین جمعیت ها قرار دارد و نام مبارک شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر فارس بر سر تمامی پایگاه های امداد و نجات در سطح استان نصب شده است.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدای امدادگر، فرزندان شهید و جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر فارس تقدیم شد.

 

کد خبر 1174821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha