دولت به فکر سیاسی بازی نیست، کار نمایشی ندارد/ اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه عرصه اقتصادی با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مصون سازی شود گفت: دولت به فکر سیاسی بازی نیست، کار نمایشی ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۲۳ اردیبهشت با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: اقتصاد کشور با تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مصون سازی شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: طرح های عملیاتی شدن سیاست های اقتصادمقاومتی با هدف نجات کشور در دولت مردمی سیزدهم با هدف حل و رفع مشکلات معیشتی مردم در حال انجام است.

 

به گفته وی، دولت به فکر سیاسی بازی نیست، کار نمایشی ندارد و هدفش دغدغه حل مشکلات و مطالبات مردمی است و این مهم را در نخستین سال شروع فعالیت خود آغاز کرده است.

 

وی اظهار کرد: دشمنان خواستار حل نشدن مشکلات مردم هستند و رسانه ها نیز دست پخت سیاست غرب زده آن ها را به جای پاسخگویی و مطالبه گری بیان می کنند. 

 

به گفته وی، عده ای با نطق و قلم فرستایی آب به آسیاب دشمن می ریزند اقتصاد امروز کشور با تحریم به مردم تحمیل شده است.

 

وی اظهار کرد: باید در کنار یکدیگر و همراه با هم در مسیر عدالت، پیشرفت و مطالبات و بهبود معیشت مردم قرار گیریم و به دولت کمک کنیم. 

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: تصمیم دولت و هدف آن کوتاه کردن دست دزدان از اموال بیت المال است تا خدمات مستقیم به مردم داده شود؛ این آینده نگری اقتصادی دولت سیزدهم است. 

 

وی با اشاره به شرایط جهانی و منطقه ای عنوان کرد: با توجه به شرایط منطقه سیاست های اقتصادمقاومتی باید مصون سازی شود و مردم خواستار این مسئله هستند. 

 

وی ادامه داد: مردمی شدن یارانه ها یکی از مسائل اصلی روز است که در این جریان عده ای بازار دین فروشان را رونق دادند و راه تفریط را پیش گرفتند و امنیت روانی جامعه را برهم زدند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت ۱۰ هزار جهادگر و خدمت رسان در مناطق محروم استان با محوریت تشکیل گروه های جهادی در سطح استان البرز در قالب تشکل قرارگاه محرومیت و رسیدگی به محرومان اهمیت ویژه ای دارد. 

 

کد خبر 1174912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha