اصلاح ارز ترجیحی، تصمیم  شجاعانه دولت و در راستای جراحی اقتصادی کشور است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: اصلاح ارز ترجیحی تصمیم شجاعانه دولت سیزدهم و در راستای مقابله با فساد و جراحی اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل گفت: اصلاح ارز ترجیحی تصمیم شجاعانه دولت سیزدهم و در راستای مقابله با فساد و جراحی اقتصادی کشور است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: تصمیم دولت سیزدهم در اصلاح ارز ترجیحی و انتقال یارانه این بخش به زنجیره مردم تصمیمی در راستای یک کار کارشناسی قوی است و آثار بلند مدتی بر اقتصاد کشور دارد.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: ارز ترجیحی یکی از عوامل اصلی قاچاق معکوس در کشور است و اصلاح آن از قاچاق کالا به کشورهای دیگر جلوگیری می کند.

خطیب جمعه آران و بیدگل از مسئولان شهرستان خواست نظارت جدی و کافی بر توزیع لوازم اساسی داشته باشند و از احتکار و گران فروشی احتمالی برخورد جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام سلیمانی همچنین در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با کارگران، خطاب به کارفرمایان گفت: حق و حقوق کارگران زحمتکش باید به صورت کامل پرداخت شود و حقوق کارگران با سود و آورده کارفرمایان، تناسب عادلانه داشته باشد.

 

وی همچنین با اشاره به سفر رئیس جمهور سوریه و امیر قطر به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب و مقامات رسمی کشور، این سفرها را حاوی پیام های مهمی دانست و گفت: سفرهای اخیر شائبه های مختلف پایان داد و از آنجا که نظام استکبار تلاش داشت بین کشورهای همسایه اختلاف ایجاد کند و ایران را منزوی کند، با این سفرها، سیاست دشمن در اختلاف افکنی و انزوای ایران یک بار دیگر شکست خورد و اقتدار ایران در خارج از مرزها هر روز بیش از پیش نمایان می شود.

 

امام جمعه آران و بیدگل در بخش پایانی خطبه هاین این هفته نماز جمعه با اشاره به قبح شکنی عده ای از مسافران در حاشیه آیین های گلابگیری شهرستان کاشان و تکدّر خاطر مردم ولایت مدار منطقه از این اتفاق، خواستار برخورد قاطع نیروهای انتظامی و قضایی در برابر این نوع رویکرد قبح شکنانه شد./

کد خبر 1174919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha