دشمن نبرد اقتصادی را برای شکست ایران به کار گرفته است/پیشگیری مقدم بر مچ گیری

کامیار با اشاره به تجربه نبردهای مختلف توسط دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمن نبرد اقتصادی را برای شکست جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی کامیار« روز جمعه(23 اردیبهشت ما) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به اجرای برنامه عدالت اقتصادی و تحریم های علیه کشورمان اشاره کرد و اظهارداشت: برنامه تحقق عدالت اقتصادی و حذف ارز ترجیهی جز برنامه امسال دولت و مجلس بوده که در حا اجرا است.

دادستان دیوان محاسبات کشور افزود: تحریم ها از سوی دشمن علیه نظام برای ایجاد جنگ اقتصادی و شکست کشورمان برنامه ریزی شده که باید در این خصوص تلاش و همت بلند خود را بکار ببندیم.

وی ادامه داد: در این صحنه نیز مثل گذشته با ظرفیت نیروی جوان و تمرکز بر توانایی و دانش داخلی راهکارهای موثر برای رفع بحران پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

 

کامیار خاطرنشان کرد: دشمن نبرد اقتصادی را برای شکست جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته تا با چنین ظرفیتی به اهداف خود برسد اما این آخرین مرحله و تئوری آنان مثل گذشته به شکست می انجامد.

وی یادآورشد: از مرزها و اعتقادات خود عقب نشینی نخواهیم کرد و این دشمن و سران ظلم هستند که شکست خورده و از مواضع خود کوتاه خواهند آمد.

 

پیشگیری مقدم بر مچ گیری

 

کامیار با اشاره به اینکه در این دوره مجلس توجه ویژه ای به دیوان محاسبات شده و بخش زیادی از برنامه های پیشنهادی مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: نظارت های راهبردی و توجه به اجرای واقعی مصوبات دستاوردهای زیادی را برای جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در نظام کاری دیوان محاسبات تلاش بر پیشگیری به جای مچ گیری است که در این راستا جلسات مشاوره و‌ آموزشی انجام و نشست هایی نیز با وزرا و مسئولان در رده های مختلف برای کاهش تخلفات صورت گرفته است.

دادستان دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: دیوان محاسبات کشور با راه اندازی سامانه 198 گزارشات مردمی را دریافت و مورد رسیدگی قرار داده و با استفاده از دانش نوین و فناوری های جدید به سمت و سوی جدیدی پیدا کرده و منجر به تحول شده است.

کد خبر 1174921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha