تکمیل و پیگیری  اجرایی شدن طرح ها موجب ایجاد روحیه امید در جامعه  می شود

بهرام نیا با بیان اینکه تکمیل و پیگیری اجرایی شدن طرح ها موجب ایجاد روحیه امید در جامعه می شود، گفت: امروز همه مسئولان و دولت سیزدهم، دغدغه خدمت و خدمتگزاری به مردم را نصب العین خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر امروز(۲۳ اردیبهشت) در نشست شورای اداری شهرستان دهلران، اظهار کرد: از روز گذشته با حضور مدیران استان به صورت مستمر و خستگی ناپذیر با روحیه تزریق امید در جامعه، طی دو روز از ابتدای شهرستان دهلران تا در مناطق مختلف، در قالب بازدید از طرح ها و پروژه های مختلف، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان، ریش سفیدان و سران طوایف و معتمدین، اقدامات و پیگیری های بسیار خوبی در راستای توسعه این شهرستان و به سرانجام رساندن طرح ها صورت گرفته است.

 

« حسن بهرام نیا» با  تقدیر از زحمات مدیران کل استانی و معاونین استاندار و مجموعه نیروهای ستادی استان در جریان سفر به شهرستان دهلران، یادآور شد: از رسانه ها استان به صورت ویژه تقدیر می شود که رسانه های استان که ما را در این سفر همراهی کردند، جدی تر و با انگیزه تر ورود پیدا کردند و با لنز ریزبین دوربین همه چیز را رصد کردند و نشر دادند که نقش مهمی در تزریق امید و آمیدآفرینی در سطح جامعه استان ایلام داشته و  این سفر حتی انعکاس کشوری داشت که از آنان تشکر می کنم.

 

وی با بیان اینکه امروز همه مسئولان و دولت سیزدهم دغدغه خدمت و خدمتگزاری به مردم را نصب العین خود قرار داده اند، یادآور شد: سفرهایی را از بدو ورد در استان را در راستای خدمتگزاری به مردم  تدوین و طراحی شد که تلاش می شود با تمام وجود با استفاده از همه ظرفیت ها در راستای توسعه متوازن مناطق مختلف استان گام های مثبتی برداشته شود.

 

استاندار ایلام ابراز کرد: ما در شهرستان دهلران مدیران کل را دعوت کردیم که در منطقه و  پروژه ها حضور یابند و مسائل و مشکلات طرح ها و پروژه ها از نزدیک بررسی و در راستای تکمیل و به سرانجام رساندن این طرح ها اقدامات لازم انجام شود.

 

بهرام نیا با اشاره به اینکه در بازدید هایی که طی این دو روز از مناطق مختلف شهرستان دهلران انجام شد، شاهد این بودیم که دهلران به یک کارگاه بزرگ عمرانی، صنعتی و به ویژه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تبدیل شده است، گفت: شهرستان دهلران در مقیاس ملی از نظر غلات، و کیفیت علات علی الخصوص کیفیت گندم حرف اول را می زند و این یک برند کشوری برای دهلران و منطقه دشت عباس است.

 

وی در ادامه ظرفیت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان و شهرستان دهلران را حائز اهمیت دانست و گفت: بایست از این ظرفیت ها به نفع توسعه و اشتغال استان به نحو مناسب استفاده کرد و یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم در استان نیز بر همین مبنا است.

کد خبر 1174934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha