همه مردم و مسئولان از دولت در اجرای طرح ها و برنامه های جدید حمایت کنند

حجت الاسلام غبیشاوی از همه مردم و مسئولان خواست تا از دولت در اجرای طرح ها و برنامه های جدید حمایت کنند و گفت: برای تحقق عدالت باید از دولت حمایت کرد اما در این بین گروه‌ها و مافیای اقتصادی بیکار نخواهند نشست، لذا مردم باید هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه این شهر برگزار شد، با قدردانی از جبهه سلامت اظهار کرد: تلاشگران عرصه سلامت در دوران کرونا با از خودگذشتگی و جان دادن در راه سلامت جامعه تلاش کردند.

 

امام جمعه آبادان افزود: مردم باید بدانند سلامت جامعه تنها در دانشگاه و بیمارستان به دست نمی‌آید و همه باید دست در دست هم و با حفظ پروتکل‌ها، جامعه سلامت را به وجود بیاورند.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح عادلانه سازی یارانه‌ ها تصریح کرد: اجرای این طرح زمینه ساز رشد اقتصاد کشور و مبارزه با فساد اقتصادی است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه پرداخت یارانه و حذف ارز ترجیحی می بایست سال ها پیش عملیاتی می‌شد اضافه کرد: طی ۲۰ سال گذشته مجلس و دولتمردان به این نتیجه رسیده بودند که باید اصلاحات اقتصادی انجام شود، اما مرد عمل و جرات آن وجود نداشت.

 

وی ابراز کرد: اکنون رئیس جمهور با جرات و شهامت مثال زدنی و در راستای مقابله با فساد اقتصادی اقدام به پرداخت عادلانه یارانه کرده که این عمل باعث خشم دشمن و رانت خواران و سودجویان شده است.

 

امام جمعه آبادان با بیان اینکه اقتصاد ایران بیمار بود و نیاز به عمل جراحی داشت تاکید کرد: هر عمل جراحی در ابتدا با درد همراه است و این مسئله مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفت؛ جراحی اقتصاد کشور با حذف ارز ترجیحی و اصلاح نظام یارانه اقدام شایسته دولت سیزدهم در مقابله با فساد اقتصادی است.

 

وی ادامه داد: هر اقدامی که به سود کشور است عصبانیت دشمن را در پی دارد و اکنون آنها تمام تلاش خود را برای اعلام نارضایتی مردم به کار برده‌اند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه پیش از این شیطنت‌هایی در بنادر و مبادی ورودی کشور برای ورود اجناس می‌شد و بستر برای تخلفات و فساد اقتصادی فراهم بود عنوان کرد: تا زمانی که این شرایط پابرجا باشد اقتصاد ما بیمار خواهد بود، متاسفانه برخی سودجویان از این راه میلیارد‌ها تومان سود نصیب خود کردند، لذا این اصلاحات اقتصادی از قاچاق کالا به کشور‌های همسایه جلوگیری می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از همه مردم و مسئولان خواست تا از دولت در اجرای طرح ها و برنامه های جدید حمایت کنند و گفت: برای تحقق عدالت باید دولت انقلابی را در این راه حمایت کرد، اما در این بین گروه‌ها و مافیای اقتصادی بیکار نخواهند نشست، لذا مردم باید هوشیار باشند.

 

خطیب نماز جمعه آبادان وارد نشدن فشار به مردم در جریان اجرای این طرح را خط قرمز دولت عنوان کرد یاد آور شد: همه ارکان نظام بر اجرای این طرح به عنوان گام بزرگ اقتصادی اتفاق نظر دارند و لازم است همراهی لازم در تمام حوزه‌ها صورت گیرد.

 

کد خبر 1174940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha