ضرورت جلوگیری از احتکار و گران فروشی

حجت الاسلام عادل پور بر ضرورت جلوگیری از احتکار و گران فروشی و برخورد با افراد خاطی تاکید کرد و گفت: دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۳ اردیبهشت) در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند دولت برنامه‌ای در پیش رو دارد که دستگاه‌ها و آحاد مردم باید دست به دست هم دهند که به نتیجه برسد.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت جلوگیری از احتکار و گران فروشی و برخورد با افراد خاطی تاکید کرد و افزود: مدیران مربوطه باید با این افراد برخورد قاطع داشته باشند ضمن اینکه مردم باید هوشیار باشند.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت اصلاح ساختار معیوب اقتصادی کشور که از دولت‌های گذشته به زمین مانده تصریح کرد: مسائل اقتصادی باید به سمت حل و فصل بروند و دولت سیزدهم برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور باید در راستای اصلاح نظام بانکی، مالیاتی، ساختار بودجه و بهبود فضای کسب و کار گام بردارد.

 

حجت الاسلام عادل پور اصلاح و توزیع عادلانه کالا، دانش بنیان کردن اقتصاد، تحقق اقتصاد منهای نفت، خودکفایی در کالاهای اساسی، تامین غذا و دارو و توسعه تجارت با همسایگان را از مهمترین راهکارهای اصلاح ساختار اقتصادی کشور برشمرد و تصریح کرد: دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنند.

 

وی با بیان اینکه یارانه مردم در سال‌های گذشته به جیب افراد سودجو برای خوش گذرانی فرزندانشان رفت عنوان کرد: اکنون اوضاع اقتصادی کشور راهی جز این ندارد که ارز ترجیحی را از جیب سودجویان بگیرد و به جیب ملت واریز کند.

 

امام جمعه خزمشهر بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان تاکید کرد و یاد آور شد: دشمن هر لحظه در کمین است و از هر فرصت  برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

 

کد خبر 1174941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha