از برگزاری اردوهای زیارتی تا توزیع بسته های معیشتی

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) طبس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه های مختلفی از جمله نشست های بصیرتی، توزیع بسته های معیشتی و اردوهای زیارتی به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) اجرا شده است.

«سیداحمد علمدار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) طبس در سال 1394 تاسیس شده است و در حال حاضر 200 نفر عضو دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) طبس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه های مختلفی توسط کانون اجرا شده است، افزود: می توان به برگزاری مراسمات ملی و مذهبی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای گرانقدر و جلسات بصیرت افزایی اشاره کرد.

 

وی به توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طی دو مرحله 60 بسته گوشت قرمز و 39 بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) بین نیازمندان شهرستان طبس به مناسبت های مختلف توزیع شده است.

 

علمدار با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی عنوان کرد: این کانون اقدام به اعزام 50 نفر به شهرهای مشهدمقدس، قم و تهران کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) طبس در پایان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث بهتر و بیشتر رعایت کردن بهداشت و نظافت مسجد و نمازگزاران و رعایت فاصله اجتماعی و همچنین ایجاد همدلی و ترغیب به مساعدت و کمک به نیازمندان شد.

کد خبر 1174999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha