اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن ورزشی دخترانه شیروان

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن ورزشی دخترانه در محل کانون فرهنگی و تربیتی سمیه این شهرستان اختصاص یافت.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: 100 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سالن ورزشی دخترانه در محل کانون فرهنگی تربیتی سمیه این شهرستان در نظر گرفته شد که سعی بر این است در آینده ای نزدیک کلنگ زنی آن صورت گیرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان خاطرنشان کرد: با این اتفاقات مبارک شاهد رشد قابل قبولی در ارائه سرانه فضای های ورزشی دانش آموزی شهرستان خواهیم بود.

 

شجاعی با بیان اینکه رونق ورزش در بین بانوان و دختران از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: پیگیری مستمر استان برای انعقاد تفاهم نامه‌ای بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، استانداری خراسان شمالی و اداره کل آموزش و پرورش، با محوریت ایجاد سالن‌های ورزشی ویژه دختران صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به نقش مهم ورزش در سلامتی و استقبال خوب دانش آموزان در ورزش و کسب موفقیت های آنان در رشته های مختلف تصریح کرد: ورزش یکی از مهمترین نیازهای دانش‌آموزان است و در راستای ایجاد زمینه مناسب برای ورزش دانش‌آموزان باید شرایط و امکانات مورد نیاز را فراهم سازیم.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان مجموعه‌های ورزشی را ظرفیت مناسب برای تقویت بنیان خانواده دانست و عنوان کرد: با استفاده از این ابزار می‌توان مشارکت خانواده‌ها را در راستای فعالیت تربیتی و ورزشی افزایش داد زیرا که ورزش عامل نشاط و سلامت فردی و عمومی است.

کد خبر 1175077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha