پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود

نیک‌انجام گفت: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: همزمان با سیزدهمین سالگرد عروج ملکوتی آیت الله العظمی«محمدتقی بهجت فومنی»، پنجمین همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: این همایش روز سه‌شنبه(27 اردیبهشت) ساعت 10صبح در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) سالن شهدای خدمتگزار برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه این همایش بمناسبت نکوداشت یاد عارف برجسته فومنی حضرت الله بهجت(ره) برگزار می‌شود گفت: همایش همراه با شعرخوانی شاعران ملی و استانی در وصف این عالم ربانی  است.

 

نیک‌انجام با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت الله بهجت(ره)، تصریح کرد: این عالم ربانی شخصیتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است که در زمینه‌های مختلف تقوا، اخلاق، علم، عمل و عرفان با بهره گیری از محضر علمای برجسته به درجات والایی از رستگاری و حقیقت طلبی رسید و رضایت پروردگار را اولویت خویش قرار داد.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به جایگاه رفیع عرفانی، ادبی و ابعاد شخصیتی این مرجع فقید جهان تشیع خاطرنشان کرد: آیت الله بهجت محصول سال‌ها ریاضت، رنج‌ و محنت  و افتخاری برای گیلانیان و ایران اسلامی  است که قرن ها باید بگذرد تا کسی به مانند وی در جامعه اسلامی پدید آید .

 

کد خبر 1175159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha