حذف ارز ترجیحی از راه های جلوگیری از رانت و فساد است

خادم با بیان اینکه یکی از راه‌های جلوگیری از رانت و فساد اقتصادی همین طرح حذف ارز ترجیحی است، گفت: : بحران مدیریت دولت قبلی سهم بسزایی در وضعیت اقتصادی کنونی داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حمید خادم» روز شنبه در همایش شوراهای اسلامی بخش معمولان، اظهار کرد: از زمان آغاز بسترسازی حذف ارز ترجیحی در اسفندماه سال گذشته محافل و رسانه های معاند و منافق شایعه پراکنی کرده اما موفق نشده اند.

 

وی با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی تصمیم صبح یک دفعه ای نبوده است، افزود: زیرساخت های آن از مدت‌ها قبل آماده شده است.

 

فرماندار شهرستان پلدختر ادامه داد: رییس جمهور از زمان حضور در قوه قضاییه مطالبه‌گر مبارزه با فساد بود و همه می دانند یکی از راه‌های جلوگیری از رانت و فساد اقتصادی همین طرح حذف ارز ترجیحی است.

 

وی ادامه داد: اگر به جزییات این طرح و برنامه توجه کنیم با اختصاص یارانه به جمعیت هدف،مردم، کالاهایی را که مشمول گرانی می شوند هم راستا با همان قیمت سابق خریداری می‌کنند.

 

خادم با بیان اینکه اقناع سازی جامعه و مردم را مهمترین موضوع در بحث کنار آمدن با حذف ارز ترجیحی دانست و ادامه داد: هیچ کالایی نباید بی دلیل گران شود که در این راستا با گرانفروشی و کم فروشی مبارزه خواهد شد، همچنین دستگاه‌ها و ادارات نظارتی، بیشتر از قبل و به صورت شبانه روزی تلاش کنند و با نظارت مکرر بر بازار پیگیر وضعیت باشند.

کد خبر 1175182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha