ارائه خدمات گروههای جهادی سفیران سلامت در هزارجریب نکا

محمودیان گفت: به مناسبت هفته سلامت و با هماهنگی سازمان نظام پزشکی شهرستان نکا و مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، گروههای جهادی سفیران سلامت در هزارجریب نکا مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

«اسماعیل محمودیان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ارائه خدمات مختلف سلامت به افراد محروم مناطق هزارجریب نکا در روستای ابچین تلاشی از سوی پزشکان برای افزایش سلامت مردم منطقه بوده است.

 

مسئول نظام پزشکی شهرستان نکا افزود: 30 نفر از پزشکان متخصص و فو تخصص پیراپزشک و پرستار جهت ویزیت و ارائه خدمات دارویی به صورت رایگان در هزارجریب نکا در هفته سلامت خدمات ارائه کردند.

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش ما برای افزایش سلامت مردم در نقاط مختلف است و در این راستا افراد مناطق محروم به دلیل محرومیت باید با نگاه ویژه ای دیده شوند.

 

محمودیان گفت: به مناسبت هفته سلامت و با هماهنگی سازمان نظام پزشکی شهرستان نکا و مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج، گروههای جهادی سفیران سلامت و قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و همکاری سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی استان و با همکاری علوم پزشکی مازندران در هزارجریب نکا مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

 

مسئول نظام پزشکی شهرستان نکا یادآور شد: اقدامات ارائه شده پزشکان مناطق محروم در قالب گروه جهادی امیدآفرین است و باید در این راستا تلاش بیشتری انجام شود.

کد خبر 1175205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha