باید از ظرفیت های زیاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس استفاده شود

قانعی با اشاره به اینکه فرهنگ در بودجه و سایر تصمیم گیری ها در دولت سیزدهم در اولویت قرار دارد، گفت: اعتقاد دارم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید از همان ظرفیت استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمیدرضا قانعی»، امروز (شنبه 24 اردیبهشت) در مراسم تودیع و معارفه معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه پنج ماه و چند روز خدمت عزیزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم، گفت: با همه عزیزان صحبت و گفت و گو داشتم و همه نظر در اداره کل اینست که قرار است با اتفاق هم یک رخداد خوب رقم بزنیم که این اتفاق به یک اتفاق بزرگتر در سطح شهر و استان تبدیل شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این اداره کل بزرگتر و متولی فرهنگی استان محسوب می شود، تاکید کرد: هر آنچه که قرار است در حوزه فرهنگ رقم بخورد باید توسط همکاران این اداره کل شکل گیرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به اینکه در این مدت تلاش کردم که فضا مورد ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: در این مدت که در خدمت 2 معاون سابق بودم همکاری جدی و صادقانه آنان را در بخش های مختلف شاهد بودم و اگر اکنون اتفاقی روی می دهد با همکاری این دوستان و سایر کارشناسان اداره بود.

وی با اشاره به اینکه آینده پیشرو را به جمعیت فرهنگی کشور و استان را به خوبی یک آینده درخشان می بینم، اضافه کرد: آنقدر ظرفیت های نهفته و ظرفیت های امیدبخش فرهنگی و هنری در فارس وجود دارد که نمی توانیم به خود ناامیدی راه دهیم.

قانعی تاکید کرد: این جابجایی های مدیریتی در زندگی زیاد روی می دهد تنها موضوعی که می ماند آنست که ببنیم چه میزان موفق بوده ایم و این بررسی به شخص و خالق خودش بر می گردد که چه شکلی نقش آفرینی کرده است و بخشی از آن بر می گردد به اینکه نسبت به خلق خدا چه کرده است و موفق کسی است که هم رضایت خدا و هم رضایت خلق خدا را برای خود کسب کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت از هیچ کدام از دوستان عدم صداقت ندیدم، اظهار کرد: عمر دوران مدیریت در سیستم های پویای امروز سه سال است و بخش های فرهنگی هم به پویایی بیشتری نیازمندند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه اعتقاد دارم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید از همان ظرفیت استفاده شود، تاکید کرد: امیدوارم این تغییر اولیه نقطه عطفی برای رسیدن به آرمان های انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ در بودجه و سایر تصمیم گیری ها در دولت سیزدهم در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: نیاز به برگزاری جلسه های گفتمانی داشته باشیم و سعی می کنم هرازگاهی جلسه رودرروی عمومی داشته باشیم و باید هوشیار عمل کنیم چرا که چیزی که باقی می ماند همین عملکرد و خاطرات خوب ماست.

خاطر نشان می شود، طی مراسمی که امروز (شنبه 24 اردیبهشت) در سالن «غزل» تالار «حافظ» شیراز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد، «مهدی امیدبخش»، معاون سابق فرهنگی و مطبوعاتی و «بهروز مرامی جدیدی»، معاون هنری و سینمایی این اداره تودیع و به ترتیب «غلامرضا خوش اقبال» و «سید رسول موسوی نژادیان» به جای آنان معارفه شدند.

کد خبر 1175280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha