اعلام زمان و نحوه برگزاری امتحانات نوبت خرداد ماه دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان زمان و نحوه برگزاری امتحانات نوبت خردادماه دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی را تشریح کرد.

طالب رستمی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت خرداد ماه امسال به صورت حضوری خواهد بود؛ گفت: امتحانات دانش‌آموزان دوره ابتدایی از اول تا 10 خرداد ماه 1401 برگزار و نتایج اعلام خواهد شد.

 

 

وی با بیان اینکه امتحانات دوره ابتدایی امسال نسبت به سال‌های گذشته تغییراتی خواهد داشت؛ خاطرنشان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه اول تا سوم از دو درس ریاضی و فارسی، دانش‌آموزان پایه‌های چهارم و پنجم از دروس فارسی، ریاضی و علوم  به صورت کتبی خواهد بود.

 

 

رستمی همچنین از برگزاری امتحانات دانش‌آموزان پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای و کتبی در تمامی مدارس ابتدایی استان با سوالات یکسان خبر داد و اظهار داشت: در تمامی پایه‌های دوره ابتدایی علاوه بر امتحانات نوبت دوم، مجموعه فعالیت‌های دانش‌آموز در طول سال تحصیلی ملاک عمل خواهد بود.

 

 

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان به تشریح زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه اول پرداخت و با بیان اینکه امتحانات این دوره از اول لغایت 19 خردادماه 1401 خواهد بود؛ گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم به صورت داخلی و امتحانات دانش‌آموزان پایه نهم نیز به صورت هماهنگ استانی برگزار می‌شود.

 

 

وی با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه از اول تا 24 خردادماه به صورت داخلی و مدرسه‌ای برگزار خواهد شد؛ گفت: امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز به صورت نهایی و هماهنگ کشوری از اول تا 28 خردادماه 1401 برگزار می‌شود.

 

 

رستمی در پایان با اشاره به اینکه اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی آموزش و پرورش کردستان تمهیدات خاصی برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته است، سلامت امتحانات و حفظ سلامت دانش‌آموزان و عوامل اجرایی را شعار امسال حوزه سنجش استان عنوان کرد.

کد خبر 1175299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha