رسانه ها در تبیین اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها مدیران را یاری دهند

قناعت با بیان اینکه اقناع افکار عمومی و تبیین اجرای طرح اصلاح یارانه ها نیازمند همراهی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی است، گفت: با اجرای این طرح باید اقلام ثانویه که تحت تاثیر قرار می گیرند سریع تر تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» شامگاه (۲۴ اردیبهشت) در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها کار بزرگی است و‌ انتظار می رود به نحو احسن انجام شود و خراسان جنوبی کمترین مشکل را داشته باشد‌.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بحث مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را جراحی بزرگ اقتصادی دانست که همراه با سختی و هزینه هایی است، گفت: قدرت خرید سه دهک کم‌درآمد با اصلاح یارانه‌ها بسیار افزایش خواهد یافت و یارانه های به سمت مصرف کننده واقعی هدایت می شود.

 

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک موضوع نانوایی ها هدایت و کالابرگ الکترونیک اجرا می شود و شاهد ثبات در بازار خواهیم بود، افزود: از مردم استان درخواست داریم به دولتمردان اعتماد کنند چون قرار نیست کمبودی ایجاد شود و یارانه به جای واردکننده به مصرف کننده اختصاص می یابد.

 

قناعت با اشاره به اینکه با اصلاح یارانه ها جلوی خروج ارز از کشور گرفته می شود، ادامه داد: البته عده ای از خواص که فرزندانشان در خارج از کشور هستند و با نفوذی که دارند اجازه نمی دهند و تلاش دارند فضای ذهنی جامعه را مشوش کنند.

 

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دولت قبلی پای کار نیامد اما آقا رئیسی برای مردم پای کار آمد و ریل گذاری جدید می کند لذا آرامش روانی جامعه بسیار حائز اهمیت است و مردم باید به مسئولان اعتماد داشته باشند و آرامش خود را حفظ کنند چون در آینده نزدیک اثرات مثبت این طرح را مشاهده خواهند کرد.

 

به گفته وی دشمن می خواهد فضای روانی و آرامش جامعه ما را بهم بزنند تا صف های کذایی ایجاد شود اما مردم خراسان جنوبی همراهی بسیار خوبی برای اجرای طرح اصلاح یارانه ها داشتند و پای کار بودند و وضعیت بازار در روزه‍ای آینده با این همراهی ها به ثبات خواهد رسید.

 

قناعت با بیان اینکه اقناع افکار عمومی و تبیین اجرای طرح اصلاح یارانه ها نیازمند همراهی اصحاب رسانه و روابط عمومی ها و دستگاه های اجرایی است، گفت: با اجرای این طرح باید اقلام ثانویه که تحت تاثیر قرار می گیرند سریعتر تعیین تکلیف شوند.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به عدم وجود کارخانه روغن و کمبود انبار در استان، تأکید کرد: جذب سرمایه گذاری برای احداث کارخانه تولید روغن و ایجاد سردخانه و انبار باید در اولویت استان باشد.
 

 

وی در پایان وفاق و همدلی و کار تیمی مسئولان استان در شرایط فعلی را ارزشمند دانست و ضمن قدردانی گفت: انتظار است این فضای همدلی بین مسئولان استان همچنان پررنگ باقی بماند.

کد خبر 1175307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha