تعهد اشتغال خوزستان توسط کمیته امداد استان ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی است

شیبه گفت: کمیته متعهد شده امسال ۱۲ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد را برای مددجویان این نهاد حمایتی ایجاد کند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» عصر امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال به این اداره کل تخصیص داده شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال، بخشی از اشتغالزایی‌ها از سوی کاریابی‌ها انجام گرفت که در این بخش تسهیلاتی پرداخت نشد.

 

وی اضافه کرد: برای امسال اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال درنظر گرفته شده که تاکنون ۶ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال از این رقم به بانک‌های خوزستان ابلاغ شده است.

 

شیبه ابراز کرد: کمیته امداد متعهد شده امسال ۱۲ هزار فرصت شغلی در سامانه رصد را برای مددجویان این نهاد حمایتی ایجاد کند ولی تعهد ما در امداد برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹ هزار و ۸۶۱ فرصت شغلی است.

 

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال پارسال این نهاد در خوزستان پنج هزار و ۵۰۰ نفر بود تصریح کرد: هر فرد جویای کار و نیازمند می‌تواند از تسهیلات کمیته امداد خوزستان برای ایجاد اشتغال استفاده کند.

 

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اذعان کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای ایجاد اشتغال و رونق تولید، کمیته امداد خوزستان سال گذشته متعهد شد ۱۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی را ایجاد کند که موفق به ایجاد ۱۹ هزار فرصت شغلی شد.

 

وی یاد آور شد: کمیته امداد خوزستان در ایجاد فرصت شغلی در سال ۱۴۰۰ به واسطه تسهیلات هدایت و راهبری شغلی مراکز کاریابی موفق کسب رتبه نخست در کشور شده است.

 

کد خبر 1175322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha