سه برابر نیاز استان ایلام مرغ تولید می کنیم/ در مغازه ها برنج به وفور وجود دارد

عموزاده با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در این استان وجود دارد، گفت: سه برابر نیاز استان مرغ تولید می کنیم. در مغازه ها برنج به وفور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، آذرنوش عموزاده، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام شب گذشته (شنبه 24 اردیبهشت) با اشاره به اینکه کالاهای اساسی به اندازه کافی در این استان وجود دارد، گفت: سه برابر نیاز استان مرغ تولید می کنیم. در روزهای ابتدایی اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، به علت اینکه مردم می خواستند روغن را با قیمت های قدیم خریداری کنند، باعث شد مقداری در سطح فروشگاه ها کمبود داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر از 450 تن سهمیه ای که داشتیم در هفته گذشته 160 تن و شنبه (دیروز) هم 20 تن وارد شد، افزود: این آمادگی را داریم که هرکدام از شهرستان های تابع استان کمبود روغن داشته باشند این کالا را در اختیارشان قرار دهیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه از اول فروردین تا به امروز 350 تن مرغ منجمد علاوه بر کشتار روزانه در اختیار مردم قرار دادیم، افزود: در سال های گذشته در طول سال کلا 125 تن مرغ منجمد توزیع می کردیم اما امروز در سطح دو کشتارگاه 45 تن کشتار داشتیم که از این تعداد 15 تن مازاد است.

 

عموزاده با اشاره به اینکه سه برابر نیاز استان مرغ تولید می کنیم و هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداریم حتی به استان های همجوار مانند خوزستان و کرمانشاه کمک می کنیم و مرغ مازادمان را ارسال می کنیم، گفت: در مغازه ها برنج به وفور وجود دارد و از یکشنبه (امروز) هم 700 تن سهمیه جدید را توزیع شهرستانی می کنیم. ماکارانی و لبنیات نیز به قیمت های جدید به وفور در سطح استان وجود دارد.

کد خبر 1175347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha