فرمانداری‌ها برای تامین اعتبارات طرح ساماندهی گلزار شهدای استان سمنان اقدام کنند

حمیدی با بیان اینکه طرح ساماندهی گلزار شهدای استان سمنان به فرمانداری‌ها اعلام شود، گفت: فرمانداری‌ها برای تامین اعتبارات مورد نیاز اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« محمد حمیدی» در نشست کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان سمنان درخصوص ساماندهی گلزار شهدا، گفت: استان سمنان در بحث ساخت و تجهیز آرامستان‌ها و گلزارها جز استان‌های برتر در سطح کشور است و خوشبختانه در این زمینه بسیار خوب عمل می‌شود.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه لازم است در انجام امور مرتبط با گلزارهای شهدای استان، کارها به صورت جهادی انجام شود اضافه کرد: سامان بخشی گلزار شهدا باید برای مدیران شهری و روستایی یک دغدغه باشد و برای تمام گلزارها حتی مناطقی که یک شهید وجود دارد اقدامات لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه متولی آرامستان در زمره وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است اظهارداشت: شهرداران و دهیاران از گلزار شهدا به عنوان نگین آن منطقه بازدید مداوم داشته باشند.

 

حمیدی گفت: لازم است تا مدیران بنیاد شهید در سطح شهرستان‌ها در خصوص گلزار شهدا و آرامستان‌ها اولویت بندی و گزارش آن را به فرمانداران ارائه دهند تا فرمانداران نیز در جلسات مورد نظر تأمین اعتبار کنند.

کد خبر 1175373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha