برگزاری آئین گرامیداشت نادر طالب زاده در کرمانشاه

آئین گرامیداشت و بررسی ابعاد شخصیتی هنرمند متعهد و انقلابی، نادر طالب‌زاده در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آئین گرامیداشت نادر طالب زاده در کرمانشاه با سخنرانی رضا کریمی، معاون نهاد کتابخانه های عمومی استان و همخوانی گروه سرود لاله های انقلاب برگزار خواهد شد.

 

براساس این گزارش، این مراسم امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ عصر در محل ساختمان حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه واقع در خیابان خیام برگزار می شود.

 

 

گفتنی است، طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران، مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و بازیگر و کارگردان سینما است، دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

 

 

همچنین، وی کارگردانی سریال «بشارت منجی» را در کارنامه حرفه ای خود دارد و  فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا وسیما با ساخت فیلم‌های مستند آغازو به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول بود.

 

لازم بذکر است،«نادر طالب زاده» مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون در ۶۹ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود که سرانجام، هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. 

کد خبر 1175455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha