تکمیل ۸۵ درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع گلستان/ دارندگان فیش تا ۳۱ تیر ۸۶ به کاروان های حج مراجعه کنند

میرقاسم پور گفت: به منظور تکمیل ظرفیت های خالی کاروان های حج استان گلستان، دارندگان فیش حج تمتع تا (۳۱ تیر) سال ۱۳۸۶، می توانند به کاروان های شهرستان های خود مراجعه کنند.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه ظرفیت های خالی کاروان های حج استان تا به امروز 85 درصد پر شده است، به منظور تکمیل ظرفیت های خالی کاروان های حج، دارندگان فیش حج تمتع تا (31 تیر) سال 1386، می توانند به کاروان های شهرستان های خود مراجعه کنند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان با بیان اینکه این ثبت نام فقط مشمول زائران ثبت نام شده در حج سال 99 است، افزود: دارندگان فیش حج در این تاریخ اعلام شده تا (28 اردیبهشت) مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود در سامانه  reserve.haj.irیا به صورت حضوری در دفاتر کاروان های حج تمتع استان اقدام و ثبت نام خود را قطعی کنند.

 

وی، سهمیه استان گلستان در حج امسال را یک هزار و 620 نفر در قالب 12 کاروان اعلام کرد و گفت: از این تعداد 9 کاروان اهل سنت و 3 کاروان شیعه هستند.

 

میرقاسم پور اظهارداشت: تمامی زائران گلستان مدینه بعد هستند و اواخر خردادماه از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به حج اعزام می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام وزارت حج عربستان و به دلیل محدودیت، امسال افراد زیر 65 سال دارنده کارت دو دوز واکسن سینوفارم یا آسترانزکا و انجام تست پی سی آر به حج تمتع مشرف می شوند.

 

 

کد خبر 1175476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha