توجه مسئولان به جاذبه های گردشگری خاوران موجب رونق اقتصادی می شود

حجت الاسلام جعفری گفت: خاوران دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که توجه مسئولان به آنها موجب خروج از محرومیت و رونق اقتصادی خاوران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «یوسف جعفری»، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری در خاوران استان فارس به خبرنگاران گفت: مدیریت بهینه آثار گردشگری و بافت تاریخی شهر خاوران با هدف جذب بیشتر گردشگر باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

امام جمعه بخش خاوران افزود: تاکید کرد و افزود: با مدیریت درست آثار تاریخی و گردشگری خاوران می توان در جذب گردشگر و درآمدزایی مطلوب موفقیت کسب کرد و اقتصاد شهر خاوران را سر و سامان داد.

 

وی اضافه کرد: خاوران دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که توجه مسئولان به آنها موجب خروج از محرومیت و رونق اقتصادی خاوران خواهد شد.

 

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: شناسایی و بهره برداری از پتانسیل ‌های خوب گردشگری شهر خاوران باید مورد توجه قرار بگیرد و عدم مدیریت جاذبه های گردشگری موجب می شود تا موقعیت های درآمدزایی از طریق این جاذبه ها از دست برود.

 

وی ادامه داد: فاصله داشتن با جاده اصلی از علت هایی است که توجهی به صنعت گردشگری شهر خاوران نشده است در حالی که تمام زیرساخت های لازم برای بهره برداری گردشگری از شهر خاوران وجود دارد و تنها نیاز به معرفی به مردم و گردشگران دارد.

 

حجت الاسلام جعفری تصریح کرد: سامان دهی این ابنیه تاریخی و انجام تبلیغات خوب برای معرفی آنها موجب درآمدزایی بالا و رفع مشکل بیکاری جوانان خواهد شد.

 

کد خبر 1175539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha