آغاز پایش سلامت و تشکیل شناسنامه سلامت کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس

سلیمانی گفت: کمیته سلامت کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مرحله پایش سلامت و تشکیل شناسنامه سلامت کارکنان را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالصمد سلیمانی»، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) کارکنان دستگاه ها را سرمایه های ارزشمند مجموعه ها دانست و در جمع خبرنگاران گفت: سلامت کارکنان به عنوان سرمایه های انسانی ارزشمند هر مجموعه باید مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

 

مسئول کمیته سلامت کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همین نگاه ویزه سلامت کارکنان خود را بیش از پیش مورد توجه قرار داده است.

 

وی اضافه کرد: پویایی و نشاط هر دستگاه، سازمان و مجموعه اداری به سلامت جسمی، روحی و اجتماعی کارکنان آن گره خورده است وفعالیت در دستگاه های فرهنگی و هنری  با توجه به ویژگی خاص این حوزه به سلامت و نشاط  بیشتر کارکنان نیاز دارد زیرا سلامت کارکنان این حوزه  بر روح فعالیت های فرهنگی هنری، مخاطبان و اجتماع تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی می گذارد.

 

سلیمانی تاکید کرد: کمیته سلامت کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با هدف ارتقای سلامت روان، جسم و اجتماعی با هدف ایجاد انگیزه و نشاط در حوزه شغلی و خانوادگی کارمندان و افزایش بهروری و بهبود عملکرد دستگاه، مرحله پایش سلامت و تشکیل شناسنامه سلامت کارکنان را آغاز کرده است.

 

وی اعلام کرد: این طرح در چند مرحله برای جمعی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و ادارات تابعه شهرستانی اجرا خواهد شد و گزارش و راهکارهای تیم تخصصی به حوزه مدیریتی تحویل داده می شود.

 

کد خبر 1175542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha