جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات اضطراری نقش موثری دارد

ایمانیه گفت: جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات اضطراری در زمان طلایی پس از وقوع حادثه نقش موثری دارد که هموارایفای نقش مطلوب در این شرایط ضروری ازعهده، دانش، توان و امکانات دیگران بر نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 25 اردیبهشت) در دیدار با مدیرعامل و اعضای شورای معاونین جمعیت هلال احمر فارس گفت: جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات اضطراری در زمان طلایی پس از وقوع حادثه نقش موثری دارد که هموارایفای نقش مطلوب در این شرایط ضروری از عهده، دانش، توان و امکانات دیگران بر نمی آید.

 

استاندار فارس افزود: انعقاد تفاهم نامه میان جمعیت هلال احمر فارس با دستگاه هایی همچون دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل موجب توسعه کمی و تعمیق کیفی ماموریت های این دستگاه از طریق هم افزایی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: خوشبختانه شاهد همکاری جمع قابل توجهی از جوانان با استعداد و نخبه با جمعیت هلال احمر فارس به صورت داوطلبانه هستیم و استقبال جوانان از کانون های دانشجویی هلال احمر در دانشگاه ها در مقایسه با سایر تشکل های دانشجویی بیشتر است.

 

ایمانیه تصریح کرد: جمعیت هلال احمر فارس ضمن امکان سنجی و بررسی کارشناسی می تواند از ظرفیت سایر دستگاه های مسئول در حوزه جوانان مانند اداره کل ورزش و جوانان و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای توسعه فعالیت های حوزه جوانان خود استفاده موثری داشته باشد.

 

وی تاکید کرد: در صورت انعقاد تفاهم استانی جمعیت هلال احمر با دستگاه های متناظر با هدف مداخله درمانی نجاتگران کادر جمعیت در حد لزوم و مبتنی بر دانش و مهارت در زمان امدادرسانی به حوادث و ثبت هوشمند مشخصات بهره وران از خدمات امدادی این جمعیت در زمان وقوع بحران ها، مرحله تایید کشوری این پیشنهادات از طریق وزارت خانه های مربوطه پیگیری خواهد شد.

 

کد خبر 1175550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha