معلمان رزمندگان تاثیرگذار در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان  هستند

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه معلمان بهترین رزمندگان تاثیرگذار در برابر ناتوی فرهنگی دشمنان هستند، گفت: اگر معلم دغدغه معلم بودن و دیندار بودن داشته باشد، افرادی را تربیت و تحویل جامعه خواهد شد که آینده کشور را تضمین می کنند،

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۵ اردیبهشت) در جمع تعدادی از دانشجو معلم ها از معلمان استان، اظهار کرد:  دغدغه برخی انسان ها در حد معیشت است و نگاه برخی از انسان ها از این بالاتر است که بعد معنوی کرامت انسانی و جایگاه خلیفه الهی را مد نظر آنها قرار دارد که با عبور از سختی های زندگی به مقام کرامت خلیفه الهی برسد.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه نقش معلمی این است که  با ایثار از وقت جان، مال و داشته های خود انسان ها را تربیت کند تا به مقام انسانیت برسند، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان، چشم اندازهای معلمی را مشخص کرد، معلم انسان می سازد و اگر دانش آموزی که د تحت آموزش معلم توانمند و هنرمند قرار می گیرد، هنرمندانه آموزش ببیند، نسل آینده سازی تربیت می شود که مشکلات کشور را حل و از سد موانع عبور و آینده درخشان کشور را ترسیم کنند.

 

وی با بیان اینکه اگر معلم دغدغه معلم بودن و دیندار بودن داشته باشد، افرادی را تربیت و تحویل جامعه خواهد شد که آینده کشور را تضمین می کنند، افزود: اگر معلم ما به جایی برسد که دغدغه آموزش و تربیت گل سرسبد آفرینش در نظام هستی را داشته باشد، می تواند در رسالت خود موفق باشد.

 

امام جمعه ایلام  با بیان اینکه آموزش و تربیت باید به گونه ای باشد که دانش آموز ما در مسیر بندگی خدا قرار گیرد، تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن در جنگ فرهنگی خود به درون خانه ها نفوذ کرده و مبارزه نفس گیری را علیه ارزش ها و باورهای نسل جوان ما آغاز کرده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم، ابراز کرد: بهترین رزمنده ای که می تواند در مقابل ناتوی فرهنگی دشمنان بایستد، مقاومت کند و تاثیرگذار باشد، معلم است.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح اصلاح ساختار هدفمندکردن یارانه ها توسط دولت سیردهم، تصریح کرد: بر اساس آمار ۷۰ درصد یارانه هایی که قبلا ارائه می شد،  در جیب اغنیاء و سرمایه گذاران می رفت، این طرح در راستای خارج کردن دست دلالان و مفسدان اقتصادی است، اما دشمن نیز این فرصت را مناسب دیده و به دنبال القاء مطالب خلاف واقع به جامعه است.

 امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز معلمان نقش مهمی در تحقق جهاد تبیین دارند، اگر معلم دانش آموزان را با خدا مرتبط کند، واقعیات را در سرکلاس برای دانش آموزان بیان کند، دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را تشریح کند، بسیاری از هزینه های اجتماعی در جامعه کاهش می یابد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی خود بر نمی دارد، با تبلیغ و ابزار رسانه ای وارد عمل شده است و افکار نسل جوان ما را هدف قرار داده است، گفت: اگر در جهاد تبیین با تمام توان که مقام معظم رهبری با قید قوری و قطعیت بیان فرمودند، اقدام نکنیم، هزینه سنگین ذلت سرنوشت آینده نزدیک ماست.

 

وی با تاکید بر اینکه معلمان برای دفاع از ایرانیت، خون شهدا و اسلامیت در میدان باشند، خاطرنشان کرد: ما به جامعه معلمان مدیون هستیم و قدر معلمان در جامعه بسیار ارزشمند است و بر این اساس نیز باید تلاش کرد که جایگاه معلمان در جامعه بیش از گذشته در صدر قرار گیرد.

کد خبر 1175578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha