سازمان های متولی نظارت شدید بر واحد های صنفی و مراکز تولیدی داشته باشند

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی با قاطعیت با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد شدید خواهند کرد گفت: سازمان های متولی باید نظارت شدید بر واحد های صنفی و مراکز تولیدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نشست شورای مدیریت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به ریاست حجت الاسلام « حمزه خلیلی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با موضوع پیشگیری از گرانی و احتکار اجناس مورد نیاز مردم و عرضه به موقع مواد مورد نیاز برگزار شد.

 

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه آزاد سازی ارز ترجیحی اقدامی در راستای تغییر ساختارهاست اظهار داشت: سالیان طولانی عده‌ای افراد فرصت طلب و سودجو با سوء استفاده از یارانه‌های دولتی سود سرشاری را کسب کرده و ثروت‌های هنگفتی را ذخیره کرده‌اند.

 

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه گروه‌های فشاری که منافعشان به خطر افتاده با تحریک عده‌ای قصد اختلال در نظام عرضه و پخش را دارند تصریح کرد: دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی با قاطعیت با افراد فرصت طلب و سودجو برخورد شدید خواهند کرد.

 

رئیس شورای قضایی استان در شرایط کنونی نظارت را بسیار مهم و اثرگذار عنوان کرد و گفت: سازمان‌های متولی باید نظارت شدید و تخصصی بر واحدهای صنفی و همچنین مراکز تولیدی و واحدهای پخش داشته باشند.

 

وی در پایان با تاکید بر وفاق و همدلی و همفکری سازمان‌ها و نهادها در اجرای این طرح گسترده خاطرنشان ساخت: امید که با همبستگی و اتحاد این برهه را پشت سر گذاشته و این حرکت عظیم خشنودی و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

 

کد خبر 1175619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha