میز خدمت در مساجد پرجمعیت خراسان جنوبی برپا شود

طالبی با اشاره به بازخورد خوب میزهای خدمت در محل مصلاهای نماز جمعه استان گفت: میز خدمت در وقت نماز عشا در مساجد پرجمعیت هم برگزار شود.

ه گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» امروز (۲۵ اردیبهشت) در نشست وبیناری فرمانداران با استاندار اظهارکرد: به جهت بازتاب خوب برپایی میز خدمت در مصلاهای نماز جمعه استان، پیشنهاد می شود میزهای خدمت با حضور مدیران در هفته های آینده هم در مصلاها برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: میز خدمت چنانچه در وقت نماز عشا در مساجد پرجمعیت هم برگزار شود، مؤثر خواهد بود.

 

وی متذکر شد: حضور مسئولان در بین مردم به تلطیف فضای روانی جامعه کمک می کند.

 

طالبی با اشاره به اهمیت اقناع سازی افکار عمومی تصریح کرد: در راستای پاسخ به ابهامات و شبهات مردم در خصوص طرح مردمی سازی توزيع عادلانه يارانه ها باید از ظرفیت روحانیون نیز استفاده کرد.

 

وی با تأکید بر این که بیشترین اعتراضات مردمی در زمینه یارانه هاست، گفت: باید به گونه ای اطلاع رسانی شود که جاماندگان از یارانه ها بدانند با تدبیر دولت به زودی برای تعیین تکلیف این عزیزان، چاره اندیشی می شود.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی هم تأکید کرد: فرمانداران، افزایش جرایم تعزیراتی را اطلاع رسانی کنند.


«جواد اشرفی» با تأکید بر اینکه با بازنگری جرایم تعزیراتی، این جریمه ها در بخشی از تخلفات بین ۵ تا ۱۰ برابر افزایش یافته است، متذکر شد: این افزایش نرخ جریمه ها که می تواند بازدارندگی داشته باشد، باید اطلاع رسانی شود تا اصناف بدانند هر تخلفی، شدید ترین برخوردها را به همراه دارد.


به گفته وی؛ در تغییرات جدید، یک تخلف کوچک مثل عدم درج اتیکت قیمت، ۱۰ میلیون تومان جریمه دارد.


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به عزم استان در تأمین کالاهای اساسی، تصريح کرد: در حال حاضر در زمینه تأمين مرغ، تخم مرغ و شیر مشکلی نداریم و تولید استان در این سه قلم کالا، بیش از نیاز است.


اشرفی با بیان این که روغن باید از خارج استان تأمین شود، اظهار داشت: فرمانداران باید برای تأمین روغن مورد نیاز شهرستان ها، مباشرین با تمکن مالی بالا معرفی کنند.

 

وی متذکر شد: تغییر قیمت روغن، هزینه های تأمین آن را برای مباشرین افزایش داده لذا باید توانایی مالی بالایی داشته باشند تا بتوانند نسبت به خرید روغن اقدام نمایند.

کد خبر 1175653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha