لزوم کاهش هزینه سفر به عتبات و عالیات

حجت الاسلام محمدی لائینی به هزینه زیاد سفر به عراق اشاره کرد و گفت: باید مشکلات بین دولت عراق و ایران در حوزه استفاده از مرزهای زمینی مرتفع شود تا زوار امام حسین(ع) بدون کمترین دغدغه و هزینه به عراق سفر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۵اردیبهشت) در نشست با «محمد اصغری» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندارن امید است اربعین امسال با کیفیت و کمیت خوبی برگزار شود، اظهار کرد: موکب ها و خدام و امکانات شان بررسی شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه موکب ها باید درجه بندی شوند، افزود: موکب ها باید برای ارائه خدمت به زائرین اربعین باید یک شاخصه هایی داشته باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت سلامت اخلاقی خدام موکب ها، گفت: سختی گذر به عراق و عتبات و عالیات زیبنده و شایسته زائرین ایرانی نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به هزینه زیاد سفر به عراق اشاره وبیان کرد: باید مشکلات بین دولت عراق و ایران در حوزه استفاده از مرزهای زمینی مرتفع شود تا زوار امام حسین(ع) بدون کمترین دغدغه و هزینه به عراق سفر کنند.

 

وی با بیان اینکه سفر به عتبات و عالیات باید ارزان و آسان شود، گفت: حمایت های مردمی از ستاد بازسازی عتبات و عالیات شایسته تحسین است  امیدواریم در آینده نزدیک کار بازسازی عتبات و عالیات با همراهی مردم محب اهل بیت(علیهم السلام) به پایان برسد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به ضرورت ایجاد گاهشمار برای بازسازی عتبات و عالیات تاکید کرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات باید زمانبندی مشخص و روزشماری برای پایان طرح‌های بازسازی در عراق داشته باشد.

کد خبر 1175676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha