غفلت از حوزه فرهنگی با توجه به دغدغه های اقتصادی خسارت آور است/فرهنگ و هنر مردمی

جانثاری بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ و اولویت های این حوزه گفت: غفلت از حوزه فرهنگی با توجه به دغدغه های اقتصادی خسارت آور و بعضا غیرقابل جبران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا جانثاری« روز یکشنبه(25 اردیبهشت) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در محل کتابخانه مرکزی نصف جهان اظهارداشت: نیازهای فرهنگی جامعه نباید مغفول و مورد بی توجهی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به دغدغه های اقتصادی که در جامعه وجود دارد، افزود: غفلت از حوزه فرهنگی با توجه به دغدغه های اقتصادی خسارت آور و بعضا غیرقابل جبران و عمیق است.

وی ادامه داد: معضلات اقتصادی در جامعه وجود دارد ولی عزم دولت بر رفع آن ها و رسیدگی به معیشت مردم است و شاهد گذر از این زمان خواهیم بود که نتایج آن متوجه جامعه خواهد شد.

 

جانثاری با اشاره به اینکه باید نیازهای فرهنگی متناسب با ظرفیت کشور مورد توجه باشد، تصریح کرد: ارائه فعالیت های فرهنگی متناسب با طراز انقلاب اسلامی لازم است.

وی خاطرنشان کرد: دغدغه های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر کشور و استان اصفهان وجود دارد که باید برای رفع آن تلاش کرد و در استان این هم افزایی با حضور اهالی فرهنگ و هنر ایجاد شود.

 

توسعه فرهنگ و هنر مردمی

 

معاون استاندار اصفهان به رویکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و اذعان داشت: مردمی سازی حوزه های مختلف و مشارکت در این عرصه مورد دغدغه بوده و در عرصه فرهنگ و هنر هم باید رقم بخورد.

وی ادامه داد: از ظرفیت های مردمی و هنرمندان و فعالان فرهنگی استفاده شود تا به وسیله نقطه نظرات آنان تصمیم سازی و برنامه ریزی و تحول صورت بگیرد.

 

جان نثاری به بیان نیازهای جامعه به زبان هنر اشاره کرد و گفت: هنرمندان دغدغه های جامعه را به مسئولان متذکر و یادآوری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در استانداری اصفهان نیز فرصت برای تبادل نظر و همکاری های مشترک با اهالی فرهنگ و هنر در یک برنامه مشخص دنبال خواهد شد.

کد خبر 1175678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha