تندیس ملی فداکاری به جوان آستارایی اهداء شد

حیدرزاده گفت: در اختتامیه یازدهمین آیین «اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران»، تندیس ملی فداکاری به حدیثه شرری جوان آستارایی اهداء شد.

«بابک حیدرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: آیین اختتامیه «اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران» روز گذشته(یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت) در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان‌اینکه این آیین به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد، افزود: در آیین مذکور، از ۵۲ فرد، دانشجو و گروه برگزیده با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

 

وی تصریح‌کرد: حدیثه شرری دانشجوی کارشناسی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا و عضو جمعیت هلال احمر نیز در این آیین با اهدای لوح و تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.

 

حیدرزاده گفت: حدیثه شرری دختر جوان آستارایی به دلیل مشارکت مالی در تهیه بسته معیشتی برای سیل‌زدگان کرمانشاه و اهدای لوازم‌التحریر برای مناطق محروم، ارائه حمایت روانی به کودکان در قالب تیم سحر و آموزش کمک‌های اولیه در مناطق محروم، مشارکت با شبکه بهداشت و درمان در ارائه خدمات بازرسی و آموزش به اصناف برای تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، حضور به عنوان واکسیناتور، انجام تست‌های غربالگری و توزیع ملزومات بهداشتی در ایستگاه‌های سلامت و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختلف با رویکرد مقابله با چالش‌های اجتماعی- زیست محیطی و پیشگیری از ابتلا به کرونا موفق به کسب تندیس ملی فداکاری شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: حدیثه شرری؛ دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا، دبیر مجمع جوانان هلال احمر، نائب دبیر مجمع جوانان گیلان و مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان است.

کد خبر 1175756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha