اصلاح نظام یارانه ای کشور باید با همت جوانان مومن انقلابی تبیین شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تبیین اصلاح نظام یارانه ای کشور با محوریت جوانان مومن گفت: اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کشور همزمان با توزیع یارانه به دهک های مختلف همچنین با مطرح شدن جراحی اقتصادی در کشور از طرف دولت مردمی سیزدهم اجرا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کشور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اصلاح نظام یارانه ای کشور باید با همت جوانان مومن انقلابی تبیین شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: هر طرحی نیازمند مجری خوبی است به این معنا که تا اجرا کننده واقف به طرح نباشد نمی تواند آن را به خوبی اجرا کند؛ اجرای طرح اصلاح نظام یارانه ای کشور همزمان با توزیع یارانه به دهک های مختلف همچنین با مطرح شدن جراحی اقتصادی در کشور از طرف دولت مردمی سیزدهم اجرا می شود.

 

به گفته وی، از جمله مباحث مطرح شده در این طرح، حذف ارز ترجیحی است که باید با حضور کارشناسان آگاه به ویژه جونان مومن و انقلابی تبیین و آگاه سازی انجام شود. 

 

وی ادامه داد: جراحی اقتصادی پیش رو در نظام یارانه ای کشور را می توان به یک جراحی آزاردهنده در بدن اشاره کرد که نیاز به برداشتن دارد؛ برای رفع و حل این ضعف مدتی سختی وجود دارد، نظام اسلامی ایران ناچار به اجرای این طرح است و برای تحقق آن عموم مردم باید مشارکت کنند.

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: نکته دیگر در اجرای این طرح این است که همیشه عدالت به معنای مساوات نیست، عدالت به معنای این است که هر چیزی در جای خودش اختصاص پیدا کند؛ عدالت به معنی درک تفاوت ها است.

 

وی عنوان کرد: پیش از اجرای طرح نظام یارانه ای کشور هر کس هرچه بیشتر توان داشت بیشتر خرید می کرد و این با روح عدالت اجتماعی تناقض دارد، لذا دولت ناگزیر به تبیین اجرای طرح اصلاح یارانه ای کشور است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: بیان آثار و برکات طرح اصلاح نظام یارانه ای و آگاه سازی عموم مردم نسبت به اهمیت اجرای طرح می تواند زمینه ساز اجرای عدالت در جامعه تلقی شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1175761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha